×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار سوم خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف بحرین رفت. پیش از شروع این مسابقه و هنگامی که سرود ملی ایران در ورزشگاه پخش شد، تماشاگران بحرین با ایجاد سر و صدا و جیغ و سوت، به سرود کشورمان بی احترامی کردند.

بعد از این اتفاق و روز گذشته بود که یک گروه ایرانی، سایت فدراسیون فوتبال بحرین را هک کرد و روی این سایت سرود ملی ایران را قرار داد. این گروه همچنین متنی را با دو زبان فارسی و انگلیسی روی سایت فدراسیون بحرین قرار داد: «ما هرگونه بی احترامی به ایران را بی پاسخ نمی گذاریم. امکانش نبود در ورزشگاه به سرود ملی ایران گوش کنیم. اکنون می توانید گوش کنید.»

پس از گذشت چند ساعت این سایت از دسترس خارج شد و تا ظهر امروز (دوشنبه) این مشکل ادامه دارد.این اتفاق در کشورهای عربی بازتاب یافته است. «اخبار ۲۴» و روزنامه «المواطن» عربستان از جمله رسانه هایی بودند که هک شدن سایت فدراسیون فوتبال بحرین را منعکس کرده اند.

روزنامه المواطن در این ارتباط نوشت: «دایره فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال بحرین بحران هک شدن سایت رسمی خود را از طریق شرکتِ مسئول اداره سایت، پیگیری می کند تا بحران مذکور حل و فصل شود.»

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true