×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی درباره احتمال تیمداری استقلال و پرسپولیس در فوتسال و بدهی های زیاد این دو باشگاه گفت: در حال حاضر استقلال و پرسپولیس خودشان از بی پولی می نالند؛ چطور بخواهند یک رشته دیگر را هم داشته باشند؟ اسم دو باشگاه بزرگ است و باید بزرگ به فوتسال ورود کنند. شما نگاه کنید مارک ویلموتس به ایران آمد، پولش را گرفت و رفت و اتفاقی هم نیفتاد. همه می دانیم جایگاه فوتبال با سایر رشته ها فرق دارد ولی شرایط طوری است که در فوتبال ساحلی، فوتسال و یا فوتسال بانوان می توانیم خدمت کنیم و در صدر آسیا باشیم.

وی ادامه داد: شنیده ام آقای خسوس کاندلاس می خواهد به تیم ملی فوتسال ایران اضافه شود. اول پرونده های قبلی را درست کنیم و بعد به این موارد ورود داشته باشیم. آمدن آدم های بزرگ به فوتبال و فوتسال ما نعمت است ولی آیا می توانیم شرایط را برای آنها فراهم کنیم یا فقط برای «باری به هر جهت» بودن این کار را می کنیم؟

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال همچنین با بیان اینکه علاقه دارد دوباره فوتسال بازی کند، تصریح کرد: زندگی و عشق درونی ام ورزش کردن است. در سفری که چند سال پیش برای انجام یک بازی نمادین به لبنان داشتم، رایان گیگز و پائولو مالدینی هم حضور داشتند. وقتی بدن آماده آنها را در رختکن دیدم، زندگی ام عوض شد. الان اگر ۱۰۰ ساله هم بشوم باید مراقب بدنم باشم. تیم پیشکسوتان آث میلان هم یک سال به ایران آمد و با تیم پیشکسوتان پرسپولیس بازی کرد در حالی که بازیکنان ما اضافه وزن داشتند.

شمسایی همچنین ضمن حمایت از تیم ملی فوتسال بانوان و اعتراض آنها به عدم دریافت پاداش هایشان تاکید کرد که مدیران فعلی فدراسیون، جایگاه خود را مدیون این افتخارآفرینی ها هستند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true