×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، وین رونی مهاجم ۳۴ ساله دربی کانتی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس (۵۳ گل) نیز است ، از قصد خود برای ادامه بازی برای این باشگاه در فصل ۲۰۲۰ و ۲۰-۲۱ خبر داد.

رونی برای فصل جدید عکسی با لباس دربی کانتی را توئیت کرد و نوشت:"من مشتاقانه منتظر این هستم که این پیراهن را در فصل آینده نیز به تن کنم."

با روی کار آمدن رونی در زمستان ، دربی کانتی پیشرفت چشمگیری در نتایج داشته است: "این تیم" از مکان هفدهم به ۷ رسید و با یک امتیاز عقب ماندن از بازیهای پلی آف برای یک سهمیه در لیگ برتر کار خود را ادامه می دهد.

قرارداد رونی با دربی کانتی تا تابستان ۲۰۲۱ معتبر است ، این باشگاه گزینه تمدید همکاری برای یک فصل دیگر را نیز دارد و به نظر می رسد رونی و سران باشگاه دربی کانتی از همین بند استفاده کردند تا این بازیکن برای فصل بعد که احتمالا آخرین فصل فوتبالی وین رونی است استفاده کنند.

وین رونی در سال آخر حضور خود در منچستریونایتد موفق شد رکورد گلزنی سر بابی چارلتون را بشکند و به برترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. وین رونی ۲۵۳ گل برای منچستر یونایتد به ثمر رسانده است و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می‌شود که اکنون در لیگ دسته اول و تیم دربی کانتی بازی می‌کند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true