×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

جواد رمضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از برگزاری مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش کارگری، فعالیت‌های این فدراسیون به خاطر وضعیت موجود متوقف شده و منتظر هستیم تا ببینیم که اگر در هفته پیش‌رو شرایط بهتر شد، فعالیت خود را آغاز کنیم.

او گفت: از زمان شیوع کرونا ورزش کارگری آسیب زیادی دیده و ما به دلیل این که ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری برنامه‌ها را نمی‌دهد، مجبوریم کلیه فعالیت‌های ورزش کارگری را متوقف کنیم.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با اشاره به برگزار نشدن ۸ برنامه مسابقاتی ورزش کارگری در سه ماه دوم سال در استان‌های مختلف کشور، افزود: به دلیل موافقت نکردن ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان‌ها، ۸ برنامه مسابقاتی ورزش کارگری که قرار بود در سه ماه دوم سال در استان‌های مختلف برگزار شود، متوقف شد و ما واقعا نمی‌دانیم با این وضعیت چه کار کنیم.

رمضی هم‌چنین درباره امکان برگزاری مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها و مسابقات جهانی ورزش کارگری، گفت: مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها و مسابقات جهانی ورزش کارگری خرداد سال آینده به میزبانی یونان و ایتالیا برگزار می‌شود که هنوز درباره لغو این مسابقات خبری دریافت نکردیم. البته چون اکثر مسابقات بین‌المللی به دلیل کرونا از سوی فدراسیون‌های جهانی لغو شده است، در حال حاضر در نوعی بلاتکلیفی قرار داریم که آیا این مسابقات در زمان اعلام شده برگزار یا این که به زمان دیگری موکول خواهند شد.

رمضی با اشاره به برگزار نشدن ۷۵ مسابقات قهرمانی کشوری ورزش کارگری در سال جاری، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا به الان به خاطر حفظ سلامتی ورزشکاران کارگر و خانواده‌های آن‌ها و دریافت نکردن مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان برگزاری ۷۵ برنامه مسابقاتی پیش بینی شده را نداشتیم و این مساله آسیب زیادی را از نظر روحی و روانی وارد کرده است.

وی در پایان یکی از برنامه‌های خوب این فدراسیون در شرایط کرونا را اجرای برنامه‌های آموزشی از طریق فضای مجازی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true