×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

غلامرضا صادقیان در گفت و گو با شبکه خبر با بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه رسانه ملی به کارهای ارزشمند هواداران تراکتور توجه نمی‌کند و برای برخی اتفاقات که از سوی افراد انگشت شمار رخ داده، ویژه برنامه برگزار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه لیگ برتر با حضور تراکتور انرژی مضاعفی گرفته است، تاکید کرد: پرشورها سرمایه اصلی باشگاه تراکتور و فوتبال ایران هستند که با عرق میهن پرستی به ورزشگاه آمده و حماسه خلق می‌کنند.

صادقیان افزود: وقتی تراکتور عنوان پنجمین تیم پرهوادار دنیا را کسب کرد، چرا رسانه ملی به صورت ویژه به این موضوع توجه نکرد؟.

وی بیان کرد: ما برنامه‌های ویژه و فرهنگی برای خود کنترلی داریم؛ به طوری که خود هواداران مانع ایجاد نازیبایی در استادیوم خواهند شد. تراکتور مقابل استقلال شکست خورد، ولی هواداران یک صدا تیم را تشویق کرده و زباله‌های ورزشگاه را جمع کردند که انتظار می‌رود این اقدام ارزشمند در رسانه ملی بازتاب داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از بین ۸۰ هزار هوادار فقط هفت نفر به دلیل کارهای غیر ورزشی دستگیر شدند، به معنای دیگر تنها یک ده هزارم هواداران حاضر در ورزشگاه تخلف کردند، معتقدم ما باید به ۷۹ هزار و ۹۹۳ هوادار با اخلاق و با فرهنگ توجه کنیم.

صادقیان تاکید کرد: تراکتور متعلق به آذربایجان است و ما باید به هواداران ارزش دهیم، همچنین وزارت‌خانه‌های مختلف برای شاد کردن هواداران برنامه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true