×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

رامین طباطبایی در حاشیه مجمع امروز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه جلسات خوبی برگزار شده است و حمایت مالی و سخت افزاری خوبی از فدراسیون ها صورت گرفته. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانیم سال خوبی برای ورزش رقم بزنیم.

وی درباره تصمیم عجیب AFC برای گرفتن میزبانی از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و اینکه آیا چنین مشکلاتی در بسکتبال هم وجود دارد تصریح کرد: در بسکتبال هم دغدغه هایی وجود دارد اما سعی کردیم با رایزنی ها و دیپلماسی ورزشی میزبانی هایمان را حفظ کنیم. کشور ما امن ترین کشور جهان است و از جمعیت خوبی برخوردار است. علاقمندان زیادی داریم و به نظرم می توانیم از این پتانسیل می توانیم به خوبی استفاده کنیم.

طباطبایی تاکید کرد: در تمامی مجامعی که حضور داشتیم همیشه تعداد علاقه مندان بالای ما برای آنها اهمیت زیادی داشته است و فوتبال ما می تواند از این وزنه به راحتی استفاده کند چرا که هواداران وزنه بسیار بزرگی هستند. برای گرفتن اسپانسر این جمعیت اهمیت زیادی دارد. به نظرم سلطانی فر و صالحی امیری می توانند با رایزنی و دیپلماسی این میزبانی را به ما برگردانند.

وی در پایان راجع به عملکرد کمیته ملی المپیک گفت: این کمیته عملکرد بسیار خوبی داشته است و تا امروز چنین اتفاقاتی به ویژه در زمینه بودجه و کمک مالی رخ نداده بود و امیدوارم روزهای خوبی را در ورزش کشور ببینیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true