×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال و تیم شنرن چین درباره بازگشتش به این کشور به خبرنگار مهر گفت: دیدارهای باقی مانده از فصل گذشته لیگ فوتسال چین قرار است از هفته آینده به مدت یک ماه به صورت متمرکز در یک شهر برگزار و قهرمان این مسابقات مشخص شود. من هم حدود ۹ روز است که به چین بازگشته ام و باید ۱۴ روز در قرنطینه باشم.

وی ادامه داد: شرایط قرنطینه در چین سخت است. حق ندارم حتی از اتاق بیرون بروم و هرچه که بخواهم برایم پشت درب می‌گذارند.

ملی پوش فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت تمرین داشته است یا خیر؟ تاکید کرد: به خاطر کرونا، تمرین کردن سخت و خطرناک بود. کم و بیش با بعضی از دوستان نزدیک تمرین داشتم. در چین هم تا جایی که بتوانم در همین قرنطینه با بعضی از وسایل، تمرین می‌کنم.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد: هفته آینده مسابقات ما شروع می‌شود و صد درصد آماده نیستم. فکر می‌کنم شرایط تقریباً برای همه وجود دارد.

«آیا بازیکن ایرانی دیگری هم به جز شما موفق شده به چین برود؟» اسماعیل پور در پاسخ به این سوال گفت: خیر؛ هیچکس نتوانست بیاید حتی کسانی که سال گذشته اینجا بازی می‌کردند چون جلوی صدور دعوتنامه ها را گرفته اند. از بعضی‌ها هم که داخل لیگ ایران می‌گویند از چین پیشنهاد داریم تعجب می‌کنم.

ملی پوش فوتسال ایران در پایان با اشاره به شرایط تیم ملی و برگزاری جام ملت‌های آسیا در آذرماه اظهار کرد: امسال، سال منتهی به جام جهانی است و بازی‌ها مطمئناً سخت است. حریف اصلی ایران ژاپن است. نماینده ژاپن در جام باشگاه‌های آسیا تیم مس ایران را اذیت کرد. آنها تیم یکدستی هستند. کار ایران در جام ملت‌ها آسان نیست. امیدوارم تدبیری بیاندیشند تا نتایج مناسبی بگیریم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true