×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رضا داورزنی، سرمربی تیم ستارگان ورامین در گفت‌وگو با ایسنا در مورد بازی تیمش با شهروند ساری در پلی ‌آف لیگ برتر فوتسال گفت: بازی به جهت اینکه هر دو تیم به هم نزدیک هستند شرایط سختی دارد. هم ما به خوبی از حریف شناخت داریم هم شهروندی‌ها ما را می‌شناسند. ما آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و با افکار کادر فنی این تیم آشنایی داریم. فکر می‌کنم هر کسی بتواند از تک موقعیت‌های خود استفاده کند برنده است. ضمن اینکه بازی روحی روانی نیز هست و هر تیم که بتواند خودش و بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهد موفق خواهد بود.

داورزنی با اشاره به شکست ۵ برصفر این تیم در بازی دوم در ساری که نیمه تمام ماند اذعان داشت: شرایط بچه‌های ما در آن بازی مناسب نبود. نمی‌خواهم اشاره‌ای به بازی‌های گذشته داشته باشم اما حواشی در ساری و فحاشی‌هایی که شد باعث شد در آن بازی شرایط بدی برای تیم ما حاکم شود و اختلاف دو تیم این قدر نیست. ما در ورامین شهروند را با اختلاف یک گل بردیم و آنها هم در ساری همینطور.

سرمربی ستارگان ورامین در مورد بدون تماشاگر بودن بازی دو تیم در سمنان گفت: شخصا زیبایی فوتسال را به حضور تماشاگر می‌دانم و فوتسال بدون تماشاگر روح ندارد. سرمایه فوتسال تماشاچی است با این حال حکم کمیته انضباطی این بوده که بازی بدون تماشاگر باشد.

داورزنی در این در مورد اینکه موافق برگزاری ادامه لیگ تا پایان امسال است یا نه اذعان کرد: به نظرمن هر چه زودتر بازی‌ها را برگزار کنند بهتر است. بعد از اتفاقات بازی ساری تمرینات ما تعطیل شد و به سختی بازیکنان را جمع کردیم و اگر این اتفاق برای ادامه بازی‌ها هم بیفتد جمع کردن بازیکنان سخت است.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true