×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ابراهیمی آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی ایران یکی از چهره های مدعی تیم ملی است که قصد دارد با توجه به برخی تغییرات در جمع مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم، به این وزن بیاید. البته وی گام نخست را محکم برداشت و بعد از قهرمانی در جام تختی در وزن ۹۲ کیلو، حالا عنوان کرده می تواند در یک وزن بالاتر هم عملکرد خوبی داشته باشد و حتی برای رسیدن به المپیک وارد گود شود.

در همین راستا محمدجواد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایطی در رقابتهای جام تختی به میدان رفتم و نتیجه خوبی گرفتم که کمی قبل در مسابقات لیگ برتر هم شرکت کرده بودم. طبیعتا همین موضوع باعث شده بود تا آمادگی ایده آل و مطلوبی در جام تختی نداشته باشم اما خوشبختانه توانستم به عنوان قهرمانی وزن ۹۲ کیلوگرم دست یابم.

وی در خصوص سطح کمی و کیفی مبارزاتش در جام تختی نیز تصریح کرد: تا پای فینال به خوبی توانستم برابر حریفانی که از آنان شناخت داشتم ظاهر شوم و به برتری برسم. تا فینال کشتی چندان سختی نداشتم که برایم مشکل ساز باشد اما در فینال و مصاف با شهبازی کار متفاوت شد و همه دیدند که چه کشتی سخت و حساسی را پشت سر گذاشتیم.

قهرمان جام تختی در پایان در رابطه با تغییر وزنش هم گفت: همواره به تصمیم و نظر کادر فنی احترام گذاشته ام و در هر میدانی که آنها صلاح بدانند کشتی می گیرم. به همین دلیل نظر کادر فنی برای تغییر وزن بسیار مهم است و حتی حاضرم برای میادین پیش رو برای رسیدن به وزن ۹۷ کیلوگرم در رقابتهای انتخابی هم حضور یابم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true