×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان در حاشیه نشست معاونین توسعه منابع ادارات کل ورزش و جوانان استان ها گفت: این نشست با حضور معاونین سازمان اداری و استخدامی و ذی نفعان، جهت بررسی وضعیت مالی در سال ۹۸ ، اقدامات در حوزه ساختاری، منابع انسانی و مجموعه مشکلات مرتبط با این سه بخش برگزار شد.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۰ میلیارد اعتبار جهت تکمیل ۴۲ پروژه در سال ۹۸ گفت: در حال حاضر ۴۳ درصد اعتبار پروزه ها تامین شده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پروژه ها را به اتمام برسانیم و با استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ برای پروژه های بیشتری اقدام کنیم.

فرامرزیان با اشاره به ارائه کلیات در خصوص بودجه سال ۹۹ گفت: پس از پرداخت بودجه به مجلس برنامه بسیار جدی و خاصی را در مورد تفاوت های بودجه سال ۹۹ با سال های گذشته را در اختیار مدیران کل قرار میدهیم و روند فعالیت در بودجه سال ۹۹ را با شیوه جدیدی پیش خواهیم برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی کردیم برنامه ریزی ای جهت پرداخت ویژه برای فدراسیون هایی که احتمال کسب مدال در آنها بیشتر است را داشته باشیم و به میزان برنامه هایی که ارائه میدهند مورد همراهی قرارگیرند.

فرامرزیان در خصوص پرداخت حقوق به ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند گفت : براساس مصوبه ستاد بازی ها قرار بر این شد که به ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب می کنند به مدت یک سال (از تیرماه امسال تا تیرماه سال آینده) هر ماه مبلغ ۵ میلیون تومان به صورت حقوق از جانب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به صورت مشترک پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: پرداخت حقوق ورزشکاران پارالمپیک براساس مکانیزم کمیته پارالمپیک انجام خواهد شد.

وی افزود: به تمامی فدراسیون ها اعلام کردیم که چنانچه سهمیه المپیک کسب شده به نام خود ورزشکار و یا مربوط به فدراسیون است اعلام کنند تا طی یک مکانیزم خاص حمایت های مالی لازم صورت گیرد.

فرامرزیان با اشاره به تعهدی که در خصوص پرداخت کمک به فدراسیون ها داشتند گفت: سعی کردیم برنامه ریزی ای جهت پرداخت ویژه برای فدراسیون هایی که احتمال کسب مدال در آنها بیشتر است را داشته باشیم و به میزان برنامه هایی که ارائه میدهند مورد همراهی قرارگیرند تا ما شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران خوبمان در اللمپیک ۲۰۲۰ باشیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true