×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، مهرام که دو فصل پیش نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد، سال گذشته در این رقابت ها غایب بود اما امسال با هدایت مصطفی هاشمی در مسابقات شرکت خواهد داشت.

این تیم و این مربی موفقیت های زیادی کنار هم و در ایران و آسیا به دست آورده اند. به همین دلیل امسال هم از مهرام به عنوان یکی از تیم های مدعی در لیگ برتر یاد می شود به خصوص با نفراتی که در اختیار گرفته است.

صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی، مهراد آتشی، فرید اصلانی، آرمان زنگنه، حامد سهراب نژاد، امیرحسین خندان پور، سینا واحدی، متین جلائیان، آرش ثابتی و بهشاد عرب زاده ترکیب تیم بسکتبال مهرام را برای لیگ ۹۹ – ۹۸ تشکیل می دهند.

مصطفی هاشمی تاکید دارد تیم مهرام با این ترکیب و تدارکاتی که برای آنها پیش بینی شده، دو رسالت را در لیگ برتر دنبال می کند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مانند همه تیم ها سخت مشغول تمرین هستیم تا برای شروع لیگ آماده شویم. تا به امروز روند خوبی داشته ایم و همین روند را تا زمان آغاز مسابقات هم ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه بازیکن خارجی در ترکیب تیم مهرام حضور ندارد، خاطرنشان کرد: هر فردی در جایگاه مربی هر فاکتوری که در موفقیت تیمش تاثیرگذار باشد را می خواهد. من هم قاعدتا از قوی تر شدن ترکیب تیمم استقبال می کنم. جذب بازیکن خارجی هم یکی از شیوه های آن است اما به خاطر محدودیت های مالی نتوانستیم در این زمینه اقدامی داشته باشیم.

هاشمی در مورد شرایط لیگ برتر در سال جاری و اینکه تعداد تیم ها نسبت به ادوار گذشته افزایش داشته است، گفت: باور ندارم که تنها بالا بودن تعداد تیم ها باعث کیفیت مسابقات می شود. تیم ها باید از شرایط لازم برخوردار باشند تا بتوانند تاثیرگذاری را داشته باشند. البته در کل بالا بودن تعداد تیم ها به دلیل تاثیری که در افزایش تعداد بازی ها خواهد داشت، در کیفیت کلی مسابقات بی تاثیر نیست اما مسئله اصلی همین است که شرکت کنندگان از شرایط خوبی بهره ببرند.

وی با بیان اینه لیگ امسال قطعا از سال گذشته قویتر و بهتر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: طی ۷ – ۶ سال گذشته یک روند نزولی را در لیگ برتر شاهد بودیم و هر سال مسابقات ضعیف تر از دوره قبل برگزار می شد. امسال اما حضور یکی دو تیم و از جمله مهرام، چرخه مسابقات را گرم تر خواهد کرد. امید است که روند صعودی که از امسال آغاز شده ادامه داشته باشد به خصوص که لیگ آینه هر رشته ای است.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با تاکید بر اینکه تیمش مدعی قهرمانی در لیگ پیش رو است، گفت: ما دو رسالت را همیشه پیگیر بوده ایم؛ یکی نتیجه گیری و دیگری داشتن خروجی به لحاظ معرفی بازیکن. رسالت دوم تعریف خود را دارد، ما همیشه به دنبال این بوده ایم که علاوه بر نتیجه گیری، به گونه ای عملکرد داشته باشیم که یکی دو بازیکن با کیفیت را به جامعه بسکتبال معرفی کنیم. طی سال های گذشته هم همواره خروجی های خوبی از مهرام دیده شده است. امسال هم همزمان دو رسالت خود را دنبال خواهیم کرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true