×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۵۷۱ کاراته کا از ۸۵ کشور به میزبانی امارات در دبی جریان دارد، بعد از حضور مهسا افسانه در دیدار رده بندی کاتا، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی راه یافتند و برای کسب مدال برنز روز یکشنبه به مصاف رقبای خود می‌روند.
بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم بعد از یک دو، استراحت، یک بر صفر «روسلان سیماخانبت» از قزاقستان را شکست داد و در ادامه ۲ بر صفر «خوزه والدیویا» از پرو را شکست داد و سپس با همین نتیجه «جو کلاور» از انگلیس را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی برابر «رافائل آقایف» آذربایجانی دارنده ۵ مدال کاراته وان و ۳ مدال قهرمانی جهان ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به دیدار رده بندی راه یابد. عسگری روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف «ارمان التیمور» از ترکیه می‌رود.
در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار در اولین دیدار ۵ بر ۳ نتیجه را به «نادیا گومز» از اسپانیا واگذار کرد و با توجه به رسیدن این حریف به فینال، بهمنیار هم به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه در اولین مبارزه یک بر صفر آسیا آگوس از ایتالیا را برد و سپس با نتیجه ۳ بر یک از سد سارا هوبریش آلمانی گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. بهمنیار برای کسب مدال برنز روز یکشنبه با «آیچا سیاح» مراکشی دارنده ۲ طلا و یک نقره قهرمانی آفریقا مبارزه خواهد کرد.
در مسابقات امروز همچنین و در وزن ۵۵- کیلوگرم طراوت خاکسار بعد از برتری ۳ بر یک مقابل «ویکتوریا سیمانیکوآ» از اسلواکی، با قانون سنشو (امتیاز نخست) پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل «آصیل سیریکوآ» از قزاقستان باخت و با شکست حریف قزاقستانی، خاکسار حضور در ادامه رقابتها را از دست داد.

مهدیزاده آسیب دید
در وزن ۶۷- کیلوگرم، امیر مهدی زاده در روزی که آماده بود و می‌توانست به مدال برسد به دلیل آسیب دیدگی از دور سوم قادر به ادامه مبارزات نشد. وی ابتدا با نتایج مشابه ۲ بر یک مقابل «کامیلو ولوزو» از شیلی و «علی الساوی» از مصر به برتری رسید. اما در مبارزه سوم در حالی که ۴ بر یک از حریف پیش بود به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در ثانیه‌های پایانی مسابقه از ادامه مبارزه انصراف داد تا این بازی به سود نماینده گرجستان خاتمه پذیرد.
دیگر نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری ۲ بر یک ارن آکورت از ترکیه را شکست داد. در ادامه با نتیجه ۱۰ بر یک مقابل استانیسلاو هورنا از اوکراین مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.
برنامه روز دوم نمایندگان ایران

فردا شنبه ۲۶ بهمن ماه و در دومین روز رقابتها، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم دور نخست نماینده موزامبیک را پیش رو دارد و سپس با برنده سوئد و تایپه مبارزه می‌کند.

در کاتای انفرادی مردان ابوالفضل شهرجردی در گروه یک با کویت، آمریکا، ترکیه، اسلواکی، سوئیس، اسپانیا، ایتالیا، و متین زارع در گروه چهار با فرانسه، مصر، اسلواکی، آمریکا، ایتالیا، هنگ کنگ، ترکیه و اسپانیا همگروه هستند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم تیم کشورمان سه نماینده دارد. کیوان بابان دور نخست باید با «آیخان مامیف» از آذربایجان پیکار کند و در صورت برتری به دیدار «یولداشف» از قزاقستان برود. ذبیح الله پورشیب دور نخست را قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس «فردی والرا» از ونزوئلا را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار یکی از کاراته کاهای عربستان، مونته نگرو یا مراکش می‌رود. مهدی خدابخشی ابتدا «ویلیام دینانته» از بلژیک را پیش رو دارد و سپس به مصاف «آنتوان ایساکوف» از بلاروس می‌رود.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم مهدی عاشوری در اولین دیدار با «احمد الصفر» از مصر مبارزه می‌کند و سپس به دیدار برنده استرالیا و عربستان می‌رود. سجاد گنج زاده بعد از یک دور استراحت به مصاف «مارکوس مارتینز» از اسپانیا می‌رود و سپس با یکی از کاراته کاهای فرانسه، کرواسی یا شیلی مبارزه می‌کند. صالح اباذری دور نخست استراحت سپس به دیدار نماینده بلاروس می‌رود و سپس با یکی از کاراته کاهای ایتالیا، اسپانیا یا کوزو پیکار می‌کند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true