×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان قرار بود خرداد امسال به میزبانی ترکیه برگزار شود که به دلیل کرونا یکسال به تعویق افتاد که با پیشنهاد میزبان این مسابقات خرداد سال آینده دوباره در ترکیه برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای حضور موفق در این مسابقات که حکم انتخابی المپیک برای کشتی گیران فرنگی و آزاد دارد، ۲ مرحله اردوی آمادگی از اسفند تا پایان سال در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با هماهنگی کادر فنی پیش بینی شده تا در جریان وضعیت بدنی و فنی کشتی گیران قرار بگیریم.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده سازی تیم برای شرکت در قهرمانی جهان دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: چون سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور کشتی ناشنوایان در تمام رده های سنی برگزار شد، از دل این مسابقات کشتی گیران برتر با نظر کادر فنی شناسایی و به تیم ملی دعوت شدند، بنابراین در زمان باقی مانده با برنامه ریزی صورت گرفته مشکلی برای آماده سازی تیم نخواهیم داشت.
وی اضافه کرد: با برنامه بدنسازی و تمرینات فشرده ای که کادر فنی برای آماده سازی کشتی گیران ناشنوا تا قبل از اعزام به ترکیه در نظر گرفته اند، کمبود تمرینات یکسال گذشته جبران و با تیم آماده ای در قهرمانی جهان شرکت خواهیم کرد.

رضایی با بیان این که قهرمانی جهان تدارکات خوبی برای کشتی گیران ناشنوا جهت حضور در المپیک است، افزود: چون هنوز مشخص نیست در چه اوزانی باید در المپیک شرکت کنیم، قهرمانی جهان تدارکات خوبی برای ارزیابی کشتی گیران و این که در کدام وزن ها شانس کسب مدال در المپیک خواهیم داشت.

رییس انجمن کشتی ناشنوایان در پایان گفت: کشتی ناشنوایان بویژه در آزاد یکی از تیم های مدعی در جهان است که برای حفظ جایگاه آن باید به سختی تلاش کرد تا به راحتی از دست ندهیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true