×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار این تیم برابر السد که با شکست ۳ بر صفر شاگردان قلعه‌نویی همراه شد، گفت: سپاهان امروز به خط دفاعی خود و ساختار نامنظمش باخت. این تیم هر چقدر در نیمه اول خوب بود و بازی را در دست داشت، در نیمه دوم و بعد از خوردن گل نخست از هم گسست و نتوانست تمرکز خود را برای زدن گل تساوی جمع کند. تیم قلعه‌نویی در نیمه دوم و در همان ابتدای کار کمی جلو کشید اما وقتی مقابل تیمی چون السد که بازیکنان سرعتی زیادی دارد جلو می‌کشد، باید حواستان به عمق خط دفاعی تیم باشد که سپاهان این نکته را رعایت نکرد.

وی ادامه داد: امروز دیدیم که پوشش مخالف هر دو سمت خط دفاعی سپاهان بد بود و منصوری و مصلح نتوانستند وظایف دفاعی خود را خوب انجام دهند. هنگام گل نخست، منصوری جا مانده بود و عفیف با نیازمند تک به تک شد و در گل سوم و پس از نفوذ عفیف، این مصلح بود که نتوانسته بود حسن الهیدوس را مهار کند و همین باعث شد تا اختلاف به عدد ۳ برسد. سپاهان با زوج ولسیانی و پورقاز که هر ۲ مصدوم هستند، در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ گل نخورد و به نظر من مصدومیت این ۲ بازیکن اصلی خط دفاع تیم باعث شد تا سپاهان چنین ضرری بکند.

جمشیدیان در پایان درباره شانس صعود سپاهان به دور بعد گفت: شانس هر ۳ تیم السد، النصر و سپاهان به یک اندازه است. اگر شاگردان قلعه‌نویی بتواند در ۲ بازی، حداقل ۲ امتیاز از النصر بگیرند، ۲ بازی خانگی در اصفهان مقابل السد و العین دارند که توانایی کسب ۶ امتیاز را در آن دیدار دارند و این می‌تواند باعث صعود این تیم شود. سپاهان گروه سخت‌تری نسبت به سایر نماینده‌های ایران دارد و من مطمئن هستم اگر این تیم در یکی از ۳ گروه دیگر بود، قطعا صعود می کرد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true