×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از بازی با پدیده اظهار کرد: تقریباً در تمام بازی‌هایی که در قائمشهر داشتیم با تیم‌هایی بازی کردیم که مدعی بوده‌اند. فردا هم مقابل تیمی بازی داریم که به نظر من بهترین فوتبال را در لیگ بازی می‌کند و یک تیم خیلی سرعتی و فعال است. ما با توجه همین شناختی که از حریف داریم تمرینات خوبی را انجام دادیم. به دنبال پیروزی هستیم. برای همین خوب تمرین کرده‌ایم. بازیکنان از نظر ذهنی هم آماد هستند. امیدوارم به یاری خدا و در مقابل هواداران‌مان بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

او ادامه داد: ما محروم نداریم اما چند بازیکن را به دلایل مختلف نداریم. دیروز در تمرین بودیم که خبر دادند پدر محمد آبشک فوت کرده است. من از همین جا به او تسلیت می‌گویم. چند بازیکن آسیب دیده هم داریم. آن‌ها را با خودمان آورده‌ایم و باید تا آخرین لحظه وضعیت‌شان را زیر نظر بگیریم.

جلالی در مورد صحبت‌های حمید مطهری در مورد اینکه نساجی هنوز هم مشکل زمین تمرین دارد، گفت: قبل از بازی با ماشین سازی بله اما بعد از این بازی مشکلی نداشتیم.

سرمربی نساجی در مورد نتایج تیمش هم بیان کرد: این تیم تازه به لیگ‌برتر آمده است و اینکه تمام نیم فصل را از دست دادیم. از اولین حضور من در تمرین نساجی تا بازی بعدی‌مان فقط ۱۰ روز فرصت داشتیم. در دو روز اول ما با هشت نفر تمرین می‌کردیم. با توجه به این شرایط و اینکه بازی‌های سنگین ما در قائمشهر من فکر می‌کنم نتایج خوبی گرفتیم اما به دنبال گرفتن نتایج بهتری هستیم.

او درباره هواداران نساجی هم اظهار کرد: من قبلاً هم گفته‌ام که تماشاگران بی‌نظیری داریم. وقتی سال‌های سال در استادیوم‌های مختلف بازی کرده باشید می‌توانید جمع‌بندی منصفانه‌تری داشته باشید. من سال‌هاست در استادیوم‌های مختلف کشور بازی کرده‌ام. من می‌گویم تماشاگر نساجی متین و مؤدب است و به ندرت حرف‌های زننده در این استادیوم می‌شنوید. در چند بازی‌ای که من اینجا بودم بازی‌ها پر فشار بوده است اما مشکلات در این زمینه به ندرت پیش آمده است. این تماشاگر شایسته تقدیر است. امیدوارم فدراسیون این را لحاظ کند. تماشاگری که با وجود حساسیت به تیمش آنقدر متین رفتار می‌کند به نظر من شایسته تقدیر است. اتفاقی هم که در بازی با سپاهان افتاد فقط در یک لحظه بود. هیچ‌کس هم از این موضوع راضی نبود.

جلالی در مورد درخواست سازمان لیگ برای تغییر ساعت بازی و مخالفت باشگاه نساجی با این موضوع هم توضیح داد: طبق برنامه سازمان لیگ بازی ساعت هفت بود. حدود شانزده روز پیش بود که آقای کوچک‌زاده به من گفتند که سازمان لیگ درخواست کرده اگر ما موافق باشیم به دلیل پرواز باشگاه پدیده زمان دیدار نساجی برابر پدیده عقب برود. من هم فکر کردم و دیدم جنبه‌هایی هم دارد که برای ما هم بد نیست. ضمن اینکه یک نوع همکاری با حریف‌مان هم بود. من آن‌جا به آقای کوچک‌زاده گفتم اشکالی ندارد. ولی اینکه باشگاه بعداً نامه زد من در جریانش نیستم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true