×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش هفته گذشته از هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا کنار گذاشته شد اما مدت زمان بیکاری او ظاهراً زیاد طول نخواهد کشید.

باشگاه الریان قطر که این روزها به دنبال پیدا کردن جانشین «آگیره» سرمربی فعلی خود است، در نظر دارد کارلوس کی‌روش را به خدمت بگیرد.

روز گذشته بود که «برونو آندراده» خبرنگار شاغل در روزنامه «ابولا» و سایت «گل» برای اولین بار این خبر را رسانه‌ای کرد. آندراده اعلام کرده بود گزینه نخست الریان، «آبل فریرا» سرمربی پالمیراس بوده اما رئیس باشگاه پالمیراس با جدایی فریرا مخالفت کرده است.

به این ترتیب کارلوس کی روش به همراه «ویتور پریه‌را» و «وینچنزو مونتلا» دیگر مربیان مدنظر الریان بوده‌اند.

روزنامه «اوجوگو» پرتغال هم امروز در همین ارتباط ضمن تایید خبر مذاکره الریان با کی روش اعلام کرد احتمال اینکه مربی پرتغالی هدایت تیم الریان را بر عهده بگیرد و مجدداً به فوتبال آسیا برگردد زیاد است.

در حالی که نه باشگاه الریان و نه کی روش هنوز واکنشی به این خبر نداشته‌اند، آندراده جزئیات بیشتری از پیشنهاد باشگاه قطری به سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران و کلمبیا منتشر کرد.

این روزنامه نگار نوشت: «بدون آبل فریرا، الریان همانطور که پیش بینی می‌شد دنبال مربی تاپ دیگر پرتغالی بود: کارلوس کی روش؛ کسی که اخیراً تیم ملی کلمبیا را ترک کرده است. مذاکرات به خوبی در جریان است. قرارداد دو سال و نیمه با دستمزد تقریبی سه میلیون یورو در هر فصل.»

این در حالی است که شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی و سابق تیم پرسپولیس هم در تیم الریان حضور دارد. همانطور که قبلاً عنوان شد، در صورتی که کی روش هدایت الریان را بر عهده بگیرد، برخورد او با خلیل زاده جالب توجه خواهد بود. این مدافع قبلاً برای نخستین بار توسط کی روش به تیم ملی ایران دعوت شده بود اما در ادامه به دلایلی دیگر مورد توجه کی روش قرار نگرفت و تا آخرین روز حضور این مربی پرتغالی در ایران، به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true