×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به‌ گزارش ایسنا، پس از انتشار عکس‌های کولبری مهدی خسروی بوکسور تیم‌ ملی امید ایران در فضای مجازی، این‌موضوع با واکنش‌های متعددی از سوی جامعه‌ ورزش همراه شد تا این که امروز (چهارشنبه) ۲۵ دی ماه ۱۳۹۸ قرارداد او با حامی مالی‌اش به میزبانی فدراسیون بوکس امضا شد.

محمدرضا داداشیان، مدیرعامل گروه اقتصادی ملل در این مورد به خبرنگاران گفت: ما همواره حامی ورزشکاران و ورزش کشور هستیم، زمانی که با فدراسیون بوکس برای بحث‌های اسپانسرینگ وارد شده بودیم مهدی خسروی به عنوان یکی از سرمایه‌های ورزش کشور به ما معرفی شد که تصمیم گرفتیم در کنار فدراسیون بوکس، حامی شخصی مهدی خسروی نیز باشیم.

مهدی خسروی بوکسور تیم ملی امید ایران نیز در این ‌مورد گفت: از فدراسیون بوکس تشکر می‌کنم که بنده را به گروه اقتصادی ملل که اسپانسری بنده را بر عهده گرفت معرفی کرد. باز هم به خاطر همه کمک‌های فدراسیون از آقای ثوری تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: البته من تنها ورزشکاری نیستم‌ که در این‌ وضعیت هستم‌، خیلی‌ها هستند در رشته‌های غیر از بوکس که به حمایت ملی نیاز دارند، از همین‌جا از همه کسانی که برایم زحمت‌ می‌کشند تشکر کرده و امیدوارم بتوانم برای ایران عزیزم افتخار کسب کنم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true