×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام دوشنبه‌شب پس از پیروزی تیمش در برابر ماشین‌سازی تبریز در گفتگوی خبری پایان بازی با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: نفرات تیم تا امروز شاهکار به خرج دادند و از زحمات همه آنها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه مشخص نیست در پایان لیگ چه اتفاقاتی خواهد افتاد، افزود: در تمامی بازی‌ها تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

نکونام با تبریک پیروزی فولاد خوزستان به هواداران این تیم گفت: جای آنها بسیار خالی است و ما در هر بازی به عشق و دلگرمی آنها به میدان می‌رویم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه تیم ماشین‌سازی تبریز بازی بسته‌ای را در زمین ارائه داد، گفت: پس از بازی سنگین مقابل استقلال تهران برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی به پیروزی نیاز داشتیم و موفق شدیم دریک بازی سخت پیروز از میدان خارج شویم.

نکونام با بیان اینکه هیچ‌گونه فرصتی به تیم ماشین‌سازی تبریز ندادیم، گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما با یک اشتباه بچه‌گانه ۱۰ دقیقه آخر مسابقه تحت‌فشار بودیم. اگر شرایط عادی بود، باید راحت‌تر و با خیال راحت‌تر بازی می‌کردیم و پیروز می‌شدیم.

وی با انتقاد از عملکرد شهاب گردان به هنگام اخراج از بازی گفت: کار داور بازی صحیح بود و گردان با توجه به تجربه‌ای که داشت، اشتباه بزرگی انجام داد در ۱۰ دقیقه تحت‌فشار بودیم و با این بازیکن برخورد خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص علت غیبت فرزاد جعفری در دو بازی اخیر این تیم گفت: او کرونا دارد و دو دیدار بیرون از میدان است. این لیگ شده معضل تمام فوتبال ایران.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر دوشنبه‌شب در وزرشگاه شهدای فولاد خوزستان تیم‌های فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری تیم اهواز با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true