×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن ماه سال گذشته بود که محسن قاسمی قهرمان وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا برای ترک اعتیاد در کمپی در بروجرد بستری می‌شود، اما چند روز بعد بنا به دلایل نامعلومی مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرد و در حالتی ناامیدکننده به بیمارستان منتقل می‌شود.

هر چند این قهرمان کشتی کشورمان با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت اما او همچنان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و بارها در بیمارستان‌های مختلف در تهران و بروجرد بستری شد.

در همین اساس مرتضی قاسمی برادر این قهرمان کشتی با تشریح آخرین وضعیت وی به خبرنگار مهر گفت: محسن را در چند روز ابتدایی در بیمارستان آیت‌الله بروجردی بستری کردیم ما بهتر دیدند تا او را به بیمارستان لاله تهران منتقل کنیم. خوشبختانه این کار نتیجه داد و او از کما خارج شد. محسن دو ماه در بیمارستان تحت نظر بود تا اینکه او را به بیمارستان طالقانی و سپس به منزل منتقل کردیم. البته دوباره مجبور شدیم به توصیه پزشکان او را به بیمارستان لاله تهران بازگردانیم.

به گفته برادر محسن قاسمی، او حال و روز چندان مطلوبی ندارد، چراکه به دلیل آسیب شدید و جدی وارد شده به مغزش، نمی‌تواند صحبت کند و اگر به موقع دارو مصرف نکند دچار تشنج می‌شود.

مرتضی قاسمی در ادامه اظهار داشت: عاملین این حادثه و ضاربان برادرم شناسایی شدند، اما بعد از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند که این موضوع واقعاً ما را آزار می‌دهد. من از مسئولان تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند تا حق برادرم که روزگاری عضو تیم ملی و قهرمان کشتی آسیا بود پایمال نشود.

وی در خاتمه به حمایت‌های فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تا جایی که می‌توانست و حوزه اختیاراتش اجازه می‌داد با نامه نگاری‌های متعدد پیگیر حمایت‌های لازم از محسن بود، ولی ما از مسئولان ورزش توقع داریم در چنین شرایط سختی به داد ما برسند و قهرمان ملی کشورمان را به از یاد نبرند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true