×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ووشو با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر، اظهار داشت: سال آینده ووشو کشور حضور در چند رویداد مهم بین المللی را پیش رو دارد که پس از هماهنگی با وزارت ورزش تلاش داریم در اولین فرصت انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم تا رئیس جدید فرصت کافی برای برنامه ریزی و حضور در این رقابتها داشته باشد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در هند، جوانان جهان در مراکش، جام جهانی ساندا و تالو در چین و استرالیا و قهرمانی جهان تای چی در ایتالیا مهمترین برنامه‌های برون مرزی فدراسیون ووشو است که در کنار تقویم داخلی باید برابر آنچه تدوین شده با نظم خاصی و بدون مشکل همانند گذشته اجرایی شود.

علیرضا خسروی در خصوص زمان برگزاری مجمع هم گفت: این موضوع را باید وزارت ورزش اعلام کند. بعد از آنکه کار خود را آغاز کنم، شرایط را برای اجرایی شدن این برنامه فراهم می‌کنم تا با اعلام زمان ثبت نام، بتوانیم به خوبی کارها را پیش ببریم و تمام تلاش خود را خواهیم داشت که انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

سرپرست فدراسیون ووشو در پایان در مورد حضور در انتخابات گفت: من کارمند وزارت ورزش هستم و به دنبال این مسائل نیستم. ۱۰ سال است رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشو هستم، ولی به دنبال ریاست نبودم و نخواهم بود. مأموریت بنده پیگیری و اجرای امور جاری فدراسیون و برگزاری مجمع می‌باشد و در همین راستا نیز حرکت خواهم کرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true