×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، از ساعت ۲۲:۳۰ امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چهارمین دیدار خود در ورزشگاه اجوکیشن دوحه به مصاف تیم التعاون عربستان رفت که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یحیی گل محمدی برای این دیدار حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر را به میدان فرستاد.

این بازی در شرایطی آغاز شد که سرخپوشان ایران دیدار رفت را یک بر صفر برده بودند و با توجه به شکست الدحیل برابر شارجه این شانس را داشتند که با پیروزی برابر نماینده عربستان به صدر جدول گروه سوم صعود کنند.

در نیمه اول شاگردان گل محمدی بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند اما پس از رسیدن به پشت محوطه جریمه حریف برنامه خاصی برای به خطر انداختن دروازه این تیم نداشتند و به ندرت صاحب موقعیت خطرناک شدند.

تیم التعاون هم که در نیمه اول دفاع پرتعداد را در دستور کار قرار داده بود در چند موقعیت تلاش کرد خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کند که این تیم هم در خلق موقعیت خطرناک موفق نبود.

بهترین موقعیت پرسپولیس در دقیقه ۴۵ شکل گرفت که در یک موقعیت عیسی آل کثیر با حرکت در عرض ضربه فنی دقیقی را به سمت دروازه التعاون زد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

در دیگر دیدار نمایندگان ایران که به طور همزمان برگزار می شود تیم فوتبال سپاهان نیمه اول دیدار برابر النصر را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true