×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتصاب محمدرضا نصیری نژاد رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش به سمت معاون آموزشی و پژوهشی انیسیتو بین المللی کوراش در دانشگاه تاشکند، بر اساس تقویم عملیاتی و آموزشی این مرکز بین المللی اقدام به برگزاری یک دوره کلاس مربیگری پیشرفته از تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۰ به مدت ۱۰ روز در محل دانشگاه ملی تاشکند نموده است.

در این دوره آموزشی علاوه بر نصیری نژاد که مدیر دوره فوق خواهد بود دو مدرس ایرانی هم حضور خواهند داشت. وحید پور اسفندیار که در زمینه آموزش تئوری اصول پایه و تمرینات اختصاصی گروه سنی پایه تدریس خواهند داشت و مصطفی دلیریان مسئول شورای فنی انجمن کوراش کشور و از قهرمانان بین المللی این رشته در خصوص تاکتیک‌های کاربردی در مبارزات، قرار است آموزش‌های لازم را به هنرجویان ارائه کنند.

در این دوره علاوه بر اساتید فوق، قهرمانان بزرگی حضور خواهند داشت، «رشید سوبیروف» دارنده چندین مدال المپیک و جهان در رشته جودو که درحال حاضر نایب رئیس فدراسیون کوراش ازبکستان نیز می‌باشد و «عبداله تنگریف» قهرمان بزرگ سنگین وزن ازبکستان و مدالیست مسابقات المپیک و جهان و سه مدرس دیگر از کشورهای روسیه، ایتالیا و تایوان، این دوره پیشرفته را تدریس خواهند کرد.

در این دوره براساس تفاهم فدراسیون جهانی کوراش و مرکز بین المللی کوراش هر کشور دو سهمیه برای هنرجویان خواهد داشت، که بر اساس تصمیم انجمن کوراش کشور رضا مهنان سرمربی تیم ملی بزرگسالان و محمد زندروحانی مربی تیم ملی جوانان در این دوره حضور خواهند داشت، ضمن اینکه انجمن در تلاش است که با کسب دو سهمیه بیشتر مربیان برتر مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر را نیز به این دوره بین المللی اعزام نماید.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true