×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در رنکینگ جدید المپیکی که با احتساب امتیاز رقابت‌های اخیر لیگ جهانی اسپانیا در دو رده کاتا انفرادی مردان و زنان و همچنین ۶ وزن ۵۵- و ۶۱- و ۶۱+ کیلوگرم در بانوان و ۶۷- و ۷۵- و ۷۵+ کیلوگرم برای مردان اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کاراته «سارا بهمن یار» کاراته‌کای گیلانی با ۴۴۰۲.۵ امتیاز همچنان در جایگاه پنجم وزن ۵۵- کیلوگرم المپیک قرار دارد.

سایر نمایندگان ایران «بهمن عسگری» در وزن ۷۵- کیلوگرم در جایگاه نخست، «ذبیح الله پورشیب» در رده سوم و «حمیده عباسعلی» نیز در رده چهارم اوزان خود تثبیت شدند، «سجاد گنج زاده» در وزن ۷۵+ کیلوگرم با افزایش امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم تثبیت کرد.

براساس اعلام فدراسیون جهانی کاراته جدول رنکینگ المپیک ۲۰۲۰ در روز نخست هر ماه به روز رسانی خواهد شد و در تاریخ ۱۳ خرداد ۹۹ (۲ ژوئن ۲۰۲۰) با راهیابی پنج نفر نخست هر رده به المپیک ۲۰۲۰ به کار خود خاتمه خواهد داد تا در مجموع ۳۲ نفر از طریق سهمیه رنکینگ راهی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

رده بندی وزن ۵۵- کیلوگرم المپیکی بانوان «سراب اوزچلیک» از ترکیه (وزن ۵۰-) با ۸۴۰۷.۵، «آنجلیکا ترولوجا» از اکراین (وزن ۵۵-) با ۷۲۳۷.۵، «ون تزو یان» از چین تایپه (نفر نخست وزن ۵۵-) با ۵۴۹۰، «میهو میهارا» از ژاپن (وزن ۵۰-) با ۴۵۷۵ و «سارا بهمن‌یار» از ایران (وزن ۵۰-) با ۴۴۰۲.۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم قرار دارند. گفتنی است در این وزن طراوات خاکسار با ۴۰۱۲.۵ امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true