×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات بسکتبال لیگ برتر بانوان و از مرحله فینال این رقابت ها، ۳۰ بهمن ماه سال گذشته دو تیم گروه بهمن و شهر گرگان به مصاف هم رفتند که طی آن بازیکنان تیم بهمن در خانه حریف صاحب برتری شدند.

برگزاری فینال لیگ بسکتبال بانوان به صورت ۲ از ۳ پیش بینی شده بود. بر این اساس قرار بود دو هفته بعد از دیدار رفت، تیم های بهمن و شهر گرگان دیدار برگشت خود را در تهران برگزار کنند اما گستردگی ویروس کرونا باعث لغو آن شد.

در ادامه به خاطر فراگیری ویروس کرونا تمام مسابقات در همه رشته ها لغو شد و تا به امروز هم اجازه از سرگیری دوباره آنها صادر نشده است. به همین دلیل برخی از فدراسیون ها، پیگیری دیدارهای معوقه خود را منتفی کرده و پرونده مسابقات باشگاهی را مختومه اعلام کردند.

بسکتبال از جمله رشته هایی بود که مسئولانش تصمیم به اعلامِ پایان لیگ برتری گرفتند که در آستانه آغاز پلی آف و رقابت هشت تیم راه یافته به آن بود. این در حالی است اراده این فدراسیون همچنان به تعیین تکلیف لیگ بانوان با برگزاری دیدار معوقه فینال است.

فریده شجاعی نایب رئیس امور بانوان فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برگزاری دیدار معوقه فینال یکی از اولویت های فدراسیون در تقویم سال جاری است هر چند که به خاطر نامشخص بودن زمان آغاز کامل فعالیت ها، تاریخ برگزاری آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: بسکتبال رشته برخوردی است و به همین دلیل هنوز اجازه فعالیت و برگزاری مسابقه در آن را نداریم. هر زمان که ستاد مبارزه با کرونا و وزارت روزش این اجازه را به من بدهند، سه یا چهار هفته بعد از آن دیدار عقب افتاده فینال لیگ بانوان را برگزار می کنیم.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: بازیکنان تیم ها به خاطر شرایط فعلی، از تمرین گروهی دور هستند به همین دلیل برای حضور در دیدار فینال نیاز دارند تا چند هفته تمرین داشته باشند. بنابراین حدود یک ماه بعد از صدور مجوز، دیدار معوقه را برگزار می کنیم.

شجاعی خاطرنشان کرد که دیدار برگشت تیم های گروه بهمن و شهر گرگان از مرحله فینال لیگ بانوان در تهران برگزار خواهد شد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true