×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در این نشست گفت: فدراسیون فوتبال مسوولیت‌های مختلفی را بر عهده دارد که فرهنگ‌سازی و انجام فعالیت‌های فرهنگی یکی از مسوولیت‌های آن است، اما با توجه به جامعه مخاطب این ورزش در کشور، انتظار انجام فعالیت‌های بزرگ و موثر فرهنگی از فدراسیون به تنهایی انتظار درستی نیست.

او در این باره ادامه داد: صحنه فوتبال از بزرگ‌ترین همایش‌های انسانی است که در سطح کشور به صورت مداوم شکل می‌گیرد که عرصه ورزشگاه‌ها یک بخش کوچکی از این گردهمایی است، بنابر این اگر به دنبال توسعه فرهنگی در بین هوادران فوتبال و جامعه ورزش فوتبال هستیم باید کار فرهنگی را بیش‌تر در بیرون از استادیوم‌ها انجام داده و همه دستگاه‌ها و ارکان کشور باید برای این کار بسیج بشوند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به گسترش فعالیت در فضای مجازی گفت: فرق فوتبال امروز با دیروز بسیار زیاد است. امروز سرعت فضای مجازی بسیار بالاست و متاسفانه درشت‌نمایی و جوسازی در این فضا باعث می‌شود که بسیاری از رفتارهای فرهنگی هواداران زیر سایه هنجارشکنی عده‌ای ناچیز قرار بگیرد. باید توجه داشت که سرعت فضای مجازی بسیار بالاست بنابراین سرعت عمل مدیران و مسوولان نیز باید متناسب با این این روند باشد و اگر عقب باشیم نتیجه آن چیزی می‌شود که در سال‌های اخیر با آن روبه‌رو هستیم.

تاج درباره ساماندهی وضعیت ورزشگاه های کشور بیان کرد: درباره ایجاد نظم و ساماندهی تماشاگران توسط باشگاه های فوتبال، قدم‌های بسیار خوبی برداشته شده که از جمله شماره گذاری صندلی‌های ورزشگاه‌ها و ساماندهی بلیت فروشی با استفاده از بلیت فروشی الکترونیکی را می‌توان نام برد.

وی در پایان گفت: توسعه فرهنگی در فوتبال نیاز به حوصله و صبر دارد. کما این که در سطح دنیا هم این حرکت آرام آرام صورت گرفته است، ما هم در تلاشیم که با کمک سایر دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم فضای فوتبال کشور را بهتر از قبل ساماندهی کرده و آرام آرام به سمتی برویم که شاهد برگزاری بازی‌هایی با حداقل حواشی و هنجارشکنی باشیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true