×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رضا قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: برای این که بتوانیم جایگاه بوکس کارگری را همانند سایر رشته‌های ورزشی کارگری در سطح کشور و سپس آسیا و جهان مطرح کنیم در ابتدا به دنبال تشکیل ساختار چارت سازمانی و کمیته داوران و مربیان و سپس تعیین نماینده‌ای برای استان‌ها هستیم تا بوکس کارگری را در استان‌ها نیز مطرح کنیم.

وی گفت: امسال سعی داریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور استعدادهای این رشته را در سراسر کشور شناسایی و از بین استعدادها نفرات برتر را به تیم ملی دعوت کنیم. هم‌چنین به دنبال تشکیل کلاس‌های‌ داوری، مربیگری و آموزشی برای استعدادهای این رشته هستیم تا کم‌کم بوکس کارگری را نیز در کشور فعال کنیم.

رییس انجمن بوکس ورزش کارگری خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم و اساسی رییس فدراسیون بوکس این است تا این رشته را در بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌ها از جمله نیروهای مسلح، ارتش، آموزش و پرورش و ورزش کارگری مطرح و تقویت کند. به همین خاطر چون این رشته در ورزش کارگری نوپاست سعی داریم ابتدا با برگزاری مسابقات داخلی این رشته را معرفی و کم کم جایگاه آن را در کشور تقویت کنیم.

قاسمی پیرامون این پرسش که چه کسانی امکان فعالیت در بوکس کارگری را دارند، افزود: ورزشکارانی می‌توانند در بوکس کارگری فعالیت کنند که دفترچه تامین اجتماعی اجباری دارند و از کد بیمه برخوردار هستند. البته بسیاری از قهرمانان این رشته که در تیم ملی حضور دارند در ارگان‌ها و سازمان‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند و امکان فعالیت آن‌ها در بوکس کارگری وجود دارد.

وی در پایان گفت: هدف‌گذاری بر این است که بتوانیم در آینده شرایط حضور بوکس کارگری را در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم کنیم و این امر زمانی امکانپذیر است که با حمایت فدراسیون بوکس و ورزش کارگری زمینه‌های حضور ورزشکاران نخبه را در این رشته فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true