×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، علی محمد بسحاق، مربی تیم تکواندوی دانشجویان ایران در خصوص عملکرد تکواندوکاران ایران در سی امین دوره یونیورسیاد تا پایان دومین روز رقابت‌های تکواندو، اظهار کرد: مسابقات یونیورسیاد قبل از المپیک برگزار می‌شود و ۲۰ امتیاز المپیکی دارد و همه تیم‌ها با قدرت و توان کامل شرکت کردند تا برای کسب سهمیه المپیک به امتیازات خود اضافه کنند.

او در ادامه افزود: میرهاشم‌حسینی با ۵ پیروزی و با اقتدار به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد. در ادامه آرمین هادی‌پور با شکست تمام حریفانش دومین مدال طلای تکواندو در این مسابقات را به دست آورد. امیدوارم در ادامه نیز باز هم شاهد مدال‌آوری بچه‌ها باشیم‌.

مربی تیم تکواندوی دانشجویان ایران درباره میزان شناخت از رقیبان گفت: اکثر تکواندوکارانی که در این مسابقات حضور دارند پیش از این بارها با آن‌ها مبارزه کردیم و عنوان‌دار رقابت‌های جهانی و قاره‌ای هستند. خوشبختانه در این دوره از مسابقات تا این‌جای کار باز هم توانستیم این حریفان را شکست دهیم و نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: ما هنوز در سه وزن نماینده داریم و شانس کسب مدال در بخش انفرادی را داریم. در ادامه نیز مسابقات تیمی برگزار خواهد شد که به ایستادن روی سکو در این بخش نیز امیدواریم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true