×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز از نقل و انتقالات زمستانی حسین ماهینی کاپیتان دوم و بازیکن باتجربه تیم پرسپولیس از این تیم جدا شد تا احتمالا نیم فصل دوم در تیم دیگری توپ بزند.

ماهینی در حالی از این تیم جدا شد که باوجود سابقه طولانی در پرسپولیس و بازیکنی که از او همواره به عنوان «آچار فرانسه» یاد می شد، در نیم فصل نخست تنها ۲ بار برای سرخ پوشان به میدان رفت که در هر دو بار هم به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد.

ماهینی اولین بار در هفته پنجم مقابل سپاهان به میدان رفت. مدافع سرخ پوشان در دقیقه ۷۹ به جای سیامک نعمتی به زمین رفت و تنها ۱۱ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

وی بعد از آن یک بار هم در هفته ششم مقابل شهر خودرو به میدان رفت که اینبار هم وی جای سیامک نعمتی را در ترکیب گرفت. ماهینی مقابل شهر خودرو در دقیقه ۸۹ به میدان رفت و تنها یک دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و بعد از آن هرگز برای سرخ پوشان بازی نکرد تا با ۱۲ دقیقه بازی در نیم فصل، پرسپولیس را ترک کند.

پرسپولیس در هر دو بازی که ماهینی در آن به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت شکست خورد و جالب اینجاست که در هر دو بار در حالی ماهینی به میدان رفت که بازی مساوی بود و بعد از حضور وی در میدان دروازه سرخ پوشان باز شد.

پرسپولیس مقابل سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر و مقابل شهر خودرو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و هر ۳ گل در دقایق پایانی به ثمر رسید.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true