×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال بانوان در فاصله یک ماه تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در تورنمنت کرواسی حاضر و به عنوان قهرمانی رسید. ملی پوشان دو دیدار تدارکاتی نیز در اسلوونی برگزار کردند.

ملی پوش والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور تیم ملی در تورنمنت کرواسی و اسلوونی گفت: پیش از تورنمنت کرواسی دو دیدار تدارکاتی در اسلوونی با تیم‌های باشگاهی و مطرح چین داشتیم که بازی خوبی برای ملی پوشان بود. این دو تیم بازیکنان سطح بالای چین را در اختیار داشتند و بازی برابر این دو تیم برایمان مهم بود. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردیم.

شکوفه صفری ادامه داد: حضور در اسلوونی به منظور رسیدن به اوج عملکرد بازیکنان بود. نتیجه این دو بازی تاثیر گذار نبود و فقط جنبه بازی تدارکاتی داشت. هدف اصلی قهرمانی در تورنمنت کرواسی بود. ۶ بازی در این مرحله انجام دادیم، حتی گاهی در روز دو بازی برگزار کردیم. در مرحله گروهی تورنمنت کرواسی نماینده ژاپن با اختلاف یک ست پیروز نسبت به تیم ما به عنوان تیم سرگروه صعود و ما به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شدیم.

وی افزود: صعود به عنوان تیم دوم محک خوبی برای تیم شد چرا که در ادامه با دیگر تیم خوب از چین برخورد کردیم. بازی تماشاگر پسند و جذابی به نمایش گذاشتیم. تمام تماشاگران اروپایی حاضر در سالن نیز تیم ایران را تشویق و از رالی های جذاب بین دو تیم به وجد آمده بودند. پس از پایان بازی و پیروزی تیم ما بازیکنان تیم های ایتالیا، مجارستان و اوکراین که در سالن حضور داشتند همراه مربیانشان نزد تیم ایران آمدند و به تمجید از بازیکنان ایرانی پرداختند.

صفری تاکید کرد: آنها برای پیروزی مقابل نماینده چین به ما تبریک گفتند و تاکید داشتند از نظر سطح و کیفیت بازی به والیبال روز دنیا نزدیک شده ایم! با وجود اینکه نماینده چین از تیم های قدرتمند دنیا محسوب می شد اما رالی هایی جذابی با این تیم داشتیم.

ملی پوش والیبال بانوان گفت: زمانی که از سد نماینده چین گذشتیم جواز حضور در فینال را به دست آوردیم و برابر نماینده آمریکا قرار گرفتیم. بازی پخش مستقیم شد، جو مسابقه و سالن نیز عالی بود. خداراشکر با تمام قدرت و قوا موفق شدیم پیروز و قهرمان مسابقات شویم. روز نخست که وارد کرواسی شدیم از ابتدا قهرمانی می خواستیم. پله پله پیش رفتیم و در هر بازی ولع برد داشتیم و این یکی از نقاط قوت تیم بود. تا لحظه آخر برای پیروزی جنگیدیم. تلاش برای کسب برد کمک می کرد تا با قدرت تر و شهامت بیش تری در زمین ظاهر شویم.

صفری ادامه داد: از ابتدا بازیکنان برای قهرمانی هم قسم شدند و رسیدن به این هدف بسیار برایمان اهمیت داشت. بازی در این تورنمنت برابر تیم‌های قدرتمند آسیایی یکی از نقاط مثب بود. آسیا تیم های قدرتمندی دارد که جزو بهترین های دنیا هستند مخصوصاً تیم های شرق آسیا مانند ژاپن، چین، کره و تایلند. حضور این تیم ها در تورنمنت اروپایی کمک بسیاری به تیم ایران کرد و کسب این پیروزی ها و جام قهرمانی به افزایش اعتماد به نفس ملی پوشان کمک کرد.

شکوفه صفری در پایان گفت: کم تر از ۲۵ روز دیگر مسابقات جام ملت‌ها را در پیش داریم و در سئول برابر تیم های کره جنوبی و سنگاپور قرار خواهیم گرفت. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به عنوان تیم سرگروه صعود و شرایط خوبی در جدول داشته باشیم. نکته مثبت تورنمنت کرواسی بازی مقابل تیم‌های آسیایی بود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true