×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز پنجشنبه در تهران میزبان کامبوج است. ملی پوشان ما در حالی برای این دیدار آماده می شوند که در نخستین بازی خود موفق شدند هنگ کنگ را خارج از خانه با ۲ گل شکست دهند.

«کامبوج» در واقع چهارمین تیمی است که مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را همراهی می‌کند و این اولین بازی رسمی در ورزشگاه آزادی است که ویلموتس روی نیمکت تیم ملی ایران می نشیند.

این بلژیکی ۵۰ ساله بعد از توافق با فدراسیون فوتبال ایران، برای اولین بار در دیداری تدارکاتی و غیر رسمی مقابل سوریه روی نیمکت تیم ملی نشست که تیم ملی کشورمان در آن بازی با ۵ گل به پیروزی رسید. علیرضا جهانبخش و اللهیار صیاد منش هر کدام یک گل در آن باز به ثمر رساندند و مهدی طارمی با هت تریک شمار گل های تیم ملی را به عدد ۵ رساند.

ویلموتس یکبار دیگر در دیداری تدارکاتی و به مراتب سخت تر و جدی تر از دیدار اول هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت. کره جنوبی دومین حریف تدارکاتی ایران با ویلموتس بود و تیم ملی ایران در سئول میزبانش را با نتیجه یک-یک متوقف کرد. در آن بازی مدافعان تیم ملی کره به اشتباه دروازه خودی را باز کردند.

اولین بازی رسمی ایران با ویلموتس یک دیدار خارج از خانه بود. ملی پوشان کشورمان در روز ۱۹ شهریور و در هنگ کنگ میهمان تیم ملی این کشور بودند تا در اولین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان بروند.

ایران در اولین بازی رسمی با ویلموتس نیز به برتری ۲ بر صفر رسید و در آن بازی هم سردار آزمون و کریم انصاریفرد برای تیم ملی گلزنی کردند.

دیدار ایران مقابل کامبوج، چهارمین حضور ویلموتس روی نیمکت ایران، دومین دیدار رسمی ایران با ویلموتس و نخستین دیدار رسمی در ورزشگاه آزادی با این مربی بلژیکی می باشد.

اتفاق ویژه دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج حضور بانوان در ورزشگاه آزادی دست که روز خاصی را برای فوتبال رقم خواهد زد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true