×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، دانیل ارزانی، مهاجم منچسترسیتی به صورت قرضی برای فصل ۲۰۲۰/۲۱ با تیم اوترخت هلند قرارداد امضا کرده است. ارزانی پس از حضور استرالیا در جام جهانی روسیه در تابستان سال ۲۰۱۸ نگاه ها را به خود خیره کرد.
این بازیکن ۲۱ ساله بلافاصله راهی سلتیک اسکاتلند شد ولی در اولین بازی خود مصدومی شد و سلتیک را به بدترین شکل ممکن ترک کرد.
جوردی زویدام، مدیر فنی اوترخت گفت: دانیل یک وینگر سریع و تکنیکی است که می تواند در سمت چپ و راست بازی کند. او با بازیکن های زیادی بازی می کند و در عملکرد خود قدرت دارد. این بازیکن مناسب برای باشگاه و هواداران ماست. ما دنیل را از زمان حضورش در ملبورن سیتی دنبال کردیم؛ جایی که اولین بازی خود را در سن ۱۷ سالگی انجام داد. او برای مدت طولانی برای ما غیر قابل دستیابی به نظر می رسید اما در نهایت توانستیم در این دوره نقل و انتقالات او را به خدمت بگیریم. خوشحالم که او اکنون در استادیوم گالگنواور در اینجا حاضر شده است. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا او را در پیراهن اف سی اوترخت در فصل جدید ببینیم.

ارزانی در عضویت تیم منچسترسیتی است و به صورت قرضی راهی لیگ هلند شده است تا خود را نشان دهد و در صورت امکان بتواند بار دیگر به منچسترسیتی بازگردد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true