×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رضا صادق پور در واکنش به انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال به خبرنگار مهر گفت: علیرغم این که رمضانی هرگز در این تیم بازی نکرده، از خانواده استقلال جدا و دور نیست و همواره او در جامعه فوتبال عضوی از خانواده بزرگ این باشگاه شناخته می شود.

صادق پور اظهار داشت: رمضانی در زمینه سرپرستی و مدیریت در فوتبال تجارب ارزنده‌ای دارد و به واسطه نزدیکی روابطش با فرهاد مجیدی می‌تواند بهترین گزینه در این مقطع برای این سمت باشد.

نایب رئیس پیشین هیات مدیره آبی‌ها تاکید کرد: معتقدم باید به انتخاب مدیران مجموعه احترام گذاشت و اگر دوستانی هم به این موضوع انتقاد دارند اعتراض نکنند تا تمرکز و آرامش تیم بر هم نخورد.

وی افزود: استقلال ماه‌های شلوغ و فشرده‌ای تا پایان فصل پیش رو دارد. تیم باید کمتر از یک هفته دیگر در آسیا به میدان برود و الان اولویت‌ها برای همه افرادی که خود را از خانواده بزرگ آبی می‌دانند باید مسائل دیگر و مهمتری باشد. مسائل مهمی مثل بازی با الکویت و دیدارهایی که در لیگ پیش رو داریم.

صادق پور در خصوص نقل و انتقالات زمستانی باشگاه بیان داشت: نقطه قوت این نقل و انتقالات این است که بنا به اظهارات اعضای محترم هیات مدیره و کمیته نقل و انتقالات، همه رفت و آمدها با نظر مستقیم سرمربی بوده است. دومین نکته حائز اهمیت هم کم رفت و آمد بودن در تیم بود. به نظر می رسد با اضافه شدن دو بازیکن خارجی که مد نظر هستند این تیم نیاز دیگری نداشته باشد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true