×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

قاسم حدادی فر در حاشیه مراسم تکریم و معرفی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: در ابتدا باید از کادر پیشین تشکر کنم. آقایان منصوریان و خرمگاه امروز فضایی احساسی را با حضور در مراسم تودیع و معارفه رقم زدند. از منصوریان و خرمگاه باید بابت زحمت هایی که برای ما کشیدند تشکر کنم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان بابت جدایی منصوریان خود را مقصر می‌دانیم و اکنون برای مراحل بعد او آرزوی موفقیت می‌کنیم. دو هفته است که در حال تمرین هستیم و بالاخره امروز سرمربی تیم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، حدادی فر افزود: از مدیریت کارخانه تا بازیکنان در حال تلاش هستیم. باشگاه، هواداران و همه باید کمک کنند تا بتوانیم نیم فصل دوم را جبران کنیم. نیم فصل اول و کمی زمان را از دست داده‌ایم. اکنون باید با ۳ برابر توان کار کنیم تا بتوانیم نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم و بازی های سختی داریم. فقط می‌توانیم با تلاش، همدلی و اتحاد امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

کاپیتان تیم ذوب آهن ادامه داد: امیدوارم همانند سال‌های قبل نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم تا به جایگاه مناسب ذوب آهن دست پیدا کنیم. جایگاه کنونی علی رغم بازی‌های خوبی که ارائه دادیم مناسب نیست و امیدوارم نقایص نیم فصل اول برطرف شود.

حدادی فر در رابطه با بازیکنانی که جدا شدند، افزود: از بازیکنانی که از جمع تیم ذوب‌آهن جدا شدند بابت زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم. نقل و انتقالات به سیاست‌های باشگاه بر می‌گردد. برخی از بازیکنان جدا شده تاثیرگذار بودند و ضربه نبود آن‌ها را خوردیم. اکنون به جوانانی اعتماد کردیم که آینده این باشگاه هستند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که اکنون به جمع ما اضافه شدند باید بدانند وظیفه آن‌ها سخت است چراکه جایگزین بازیکنانی شده‌اند که ستون تیم بودند و باید بیشتر آن‌ها تلاش کنند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن افزود: همگی در حال تلاش هستیم تا بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم اما می‌دانم کارمان سخت است. از مدیریت باشگاه و کارخانه می‌خواهم نیازهای بازیکنان را برطرف کنند تا بتوانیم در یک فضای آرام کار خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: اگرچه حمایت وجود داشته اما باید بیشتر از گذشته شود. بازیکنانی نیازهایی دارند که باید برطرف شود و مطمئنم هستم که آقای محمدی در حال تلاش هستند. امیدوارم با آمدن مربی جدید مشکلات برطرف شود و تیم بهتری داشته باشیم. نیم فصل اول علی رغم تلاش‌هایمان امتیازات را از دست دادیم.

حدادی فر همچنین افزود: به نمایندگی از بازیکنان می‌گویم که تا دیروز نمی‌دانستیم سرمربی ما چه کسی است و از رسانه ها متوجه شدیم که چه کسی سکان دار ذوب آهن شد و فکر می کنم رزومه خوبی داشته باشند.

وی گفت: بحث مربی جداست و ما بازیکنان باید بیشتر تلاش کنیم و به مربی کمک کنیم چراکه شاید از ما شناخت نداشته باشند. کار سختی داریم و این را می‌دانم. مربی که به تیم آمده شناختی از بازیکنان ندارد. زمان خوب نیم فصل را هم از دست دادیم و اکنون همه تیم ها در شرایط مسابقه هستند اما ما داریم تمرین بدنی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true