×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرش جابری گفت: با توجه به اینکه می‍ دانستیم امسال برای تیم ملی فوتسال کشورمان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان انتخابی جام جهانی هم به شمار می‌رود، همه تلاشمان را به کار گرفتیم تا شرایط برگزاری مسابقات لیگ را طوری رقم بزنیم که بیشترین کمک به آماده‌سازی تیم شود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: بر این اساس، نشست مشترکی را با حضور کادر مدیریتی و فنی تیم ملی فوتسال برگزار و تقویم مسابقاتی را با بیشترین انعطاف ممکن برنامه‌ ریزی کردیم. خوشبختانه کلیه مسابقات سازمان لیگ فوتسال به بهترین شکل و با کمترین حواشی در حال برگزاری است، البته در چند مورد که خارج از دایره تصمیمات سازمان لیگ بود، مسابقات با تاخیر رو به رو شدند.

جابری تاکید کرد: در مسابقات لیگ برتر تنها دو هفته مسابقاتی با تاخیر مواجه شد که مسابقات این دو هفته نیز امروز (یکشنبه) و سه‌شنبه برگزار می‌شوند. با همکاری خوبی که باشگاه ها در برگزاری فشرده مسابقات لیگ با ما داشتند، در نهایت مسابقات به روال عادی بازگشته و طبق قولی که به کادرفنی تیم ملی داده بودیم، مسابقات دور اول مرحله پلی آف لیگ برتر را حداکثر تا چهارم بهمن به اتمام می‌رسانیم. بنابر این زمان کافی برای اردوی مهم پیش از اعزام در اختیار تیم ملی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: تمام ارکان سازمان لیگ فوتسال در هر موردی که نیاز باشد به حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتسال و برنامه‌هایش خواهد پرداخت و امیدواریم که با موفقیت تیم ملی و اهتزاز پرچم کشور عزیزمان بار دیگر آقایی خود را در آسیا ثابت کنیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true