×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی دو و میدانی تاریخ جدیدی برای کسب سهمیه المپیک را اعلام‌ کرد. فدراسیون‌ جهانی دو و میدانی امروز اعلام کرد که پس از مشورت با کمیسیون ورزشکاران و رییسان کنفدراسیون‌های منطقه‌ای و هیأت اجرایی، مدت زمان کسب سهمیه المپیک توکیو از تاریخ ۶ آوریل تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰( ۱۸ فرودین تا ۱۰ آذر ۱۳۹۹) را به حالت تعلیق در آورد. بنا بر این تصمیم، در این مدت زمانی ذکر شده هرگونه نتیجه به دست آمده در هر مسابقه به عنوان حدنصاب ورودی المپیک و یا رنکینگ جهانی پذیرفته نخواهد شد و اعلام رنکینگ جهانی و جایگاه ورزشکاران در این رنکینگ نیز به حالت تعلیق در خواهد آمد.

اگر وضعیت کنونی جهان به حالت نرمال و طبیعی خود بازگردد، مدت زمان کسب سهمیه از دسامبر ۲۰۲۰ ( دی ماه ۹۹) از سر گرفته خواهد شد و تا ضرب العجل جدید تعیین شده در سال ۲۰۲۱ که از سوی کمیته بین‌المللی المپیک اعلام شده ادامه پیدا خواهد کرد. بر این اساس، ورزشکارانی که از شروع زمان کسب سهمیه در سال ۲۰۱۹ موفق به کسب ورودی شدند به همراه ورزشکارانی که در مدت زمان کسب سهمیه تمدید شده موفق به دریافت ورودی خواهند شد، واجد شرایط حضور در بازی های المپیک هستند.

پایان مدت زمان کسب سهمیه بازی‌های المپیک برای ماده های پیاده‌روی ۵۰ کیلومتر و ماراتن ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ و برای دیگر ماده ها ۸ تیر ۱۴۰۰خواهد بود.

مدت زمان کلی کسب سهمیه ماده ها به شرح زیر است:

ماراتن، ۵۰ کیلومتر پیاده روی: از ۱۱ آذر ۱۳۹۹تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

۱۰ هزار متر، ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی و ماده‌های ترکیبی: از ۱۱ آذر ۱۳۹۹ تا ۸ تیر ۱۴۰۰

دیگر ماده‌ها: از ۱۱ آذر ۱۳۹۹ تا ۸تیر ۱۴۰۰

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true