×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندسلیگا با نتیجه ۶ بر یک پادربورن را در هم کوبید.

باوجود پیروزی پر گل دورتموند در این دیدار اختلاف ۷ امتیازی این تیم با بایرن صدرنشین حفظ شد این درحالی است که تنها تا پایان بوندسلیگا ۵ هفته دیگر باقی مانده است.

مایکل زورک، مدیر اجرایی دورتموند پرچم تسلیم را بالا برد و اعتراف کرد که با این شرایط بایرن جام قهرمانی را بالای سر خواهد بود.

او گفت: کاملا روشن است که بایرن مونیخ بازهم جام قهرمانی را بالای سرخواهد برد و به همین خاطر ما نیاز به یک هدف جدید داریم. الان هدف اصلی این است که صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا را نهایی کنیم. در جایگاه دوم قرار داریم و می خواهیم که این جایگاه را حفظ کنیم.

زورک ادامه داد: متاسفانه در دیدار هفته گذشته برابر بایرن مونیخ یکی از بدترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم و به همین خاطر تن به شکست دادیم تا شانس برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی از بین رود.

او درباره احتمال پایان همکاری با فاوره گفت: او مربی بزرگی است و تفکراتش با باشگاه سازگار است. همه می‌توانند تاثیر فاوره را در دورتموند ببینند.

باتوجه به این که فاوره نتوانست دورتموند را در فصل جاری به قهرمانی در بوندسلیگا برساند و تیم او از لیگ قهرمانان اروپا هم وداع زود هنگامی داشت، خبرهای زیادی درباره اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true