×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

بایرن از ۵ بازی که به میدان رفته ۱۵ امتیاز کسب کرده و صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد قطعی کرده است. شاگردان فلیک تنها تیمی در فصل جاری به شمار می‌آیند که هر ۵ دیدار خود در مرحله گروهی به پیروزی رسیده و این باعث شده تا یکی از شانس های اصلی قهرمانی باشد.

روبرت لواندوفسکی مثل همیشه نقش بسزایی در درخشش بایرن هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در رقابت‌های بوندسلیگا داشته است.

او گفت: با توجه به شرایط موجود و نتایجی که به دست آورده‌ایم، می‌توانیم عنوان قهرمانی را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به دست آوریم. تا الان نتایج خوبی به دست آورده‌ایم و امیدواریم که در ادامه هم مقتدرانه ظاهر شویم.

مهاجم لهستانی بایرن ادامه داد: براین باور هستم که می‌توانیم بهتر از این هم بشویم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. براین باورم که سال بعد برای ما بسیار خوب خواهد شد و می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم.

لواندوفسکی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا توانسته در ۵ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند و در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد. او در رقابت‌های بوندسلیگا هم با زدن ۱۶ گل در صدر بهترین گلزنان قرار دارد و بهترین فصل حضورش را با بایرن تجربه می کند.

این مهاجم لهستانی شب گذشته هم در مراسم توپ طلا جزو ۱۰ بازیکن برتر بود و در نهایت با کسب ۴۴ امتیاز هشتمین بازیکن برتر جهان شد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true