×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

فرید اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم جدیدش (ذوب‌ آهن اصفهان) برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: یک ماهی است که با تیم ذوب‌ آهن شروع به تمرین کرده‌ام و در اصفهان کار را پیش می‌بریم. بخاطر نفراتی که در تیم هستند خدا را شکر هیچ حاشیه‌ای هم نیست. همه بازیکنان ‌و اعضای کادرفنی کار خودشان را انجام می‌دهند به هدف‌های خوبی که دارند فکر می‌کنند.

او ادامه داد: تیم ما در گروه ب لیگ قرار دارد و به همین دلیل حدودا ۲۰ روز در نخستین بازی خود را انجام خواهیم داد. شرایط تمرینات خوب است و سعی می‌کنیم عملکرد خوبی را از همین ابتدای فصل داشته باشیم.

گارد ملی‌ پوش تیم ذوب‌آهن درباره شرایط فعلی خود نیز توضیح داد: واقعا تمرینات گروهی با تمرینات انفرادی خیلی تفاوت دارد، فرقی هم نمی‌کند که تمرین بدنسازی باشد یا بسکتبال‌ واقعا متفاوت است. در تمرینات گروهی هستند که کارایی و کیفیت شما را بالاتر می‌برند، هرچند که تمرینات انفرادی هم‌ کمک کننده است.

او ادامه داد: با طولانی شدن تعطیلات واقعا شرایط برای همه سخت شد. حتی خود من هم دلم برای بسکتبال بازی کردن تنگ شده بود. دوران خیلی سختی بود و الان دوباره شرایطی فراهم شد که با رعایت بهداشت تمرینات را پیگیری ‌کرده و برای بازی کردن آماده شویم.

اصلانی درباره فاصله کوتاه میان آغاز مسابقات لیگ تا شروع اردوی تیم‌ ملی نیز گفت: به هر حال شرایط تیم ‌ملی برای همه اهالی بسکتبال اولویت دارد و مهم‌تر از مسابقات باشگاهی است. تاریخ رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا هم در دست فدراسیون ایران نیست. امسال سال مهمی برای تیم‌ ملی است و فکر می‌کنم به دلیل اینکه این‌ وقفه در ابتدای لیگ است، آسیب خاصی به تیم‌ها و لیگ نمی‌زند.

او در مورد احتمال دعوت شدنس به تیم ملی نیز گفت: من همه تلاش خود را انجام داده‌ و ‌سال گذشته هم فصل بدی را نداشتم، از این به بعد دیگر همه چیز به نظر کادرفنی بستگی دارد که دعوتم می‌کنند یا نه.

ستاره تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی برای شروع مسابقات لیگ نیز گفت: طبق اطلاعی که از باشگاه خودمان ذوب‌ آهن دارم، همه جوره پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و هر ۱۰ روز از بازیکنان تست می‌گیرند. جدیدترین اخبار در مورد این‌ ویروس را هم به عوامل تیم ‌اطلاع می‌دهند تا موارد لازم را رعایت کنیم. خوشبختانه باشگاه ذوب‌ آهن تلاش می‌کند تا شرایط مطلوبی را برای حفظ سلامتی بازیکنان فراهم کند که امیدوارم همه باشگاه‌ها مثل باشگاه‌ ما رعایت کنند. سلامتی بسیار مهم است و اگر همه رعایت کنند، قطعا لیگ خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true