×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته‌های نخست در همه لیگ‌ها این پتانسیل را دارد که با نتایج دور از ذهن همراه باشد و این شامل لیگ ایران و تیم‌های ما هم می‌شود.

وی اضافه کرد: شرایط استقلال پیش از آغاز فصل امیدوار کننده است و به نظر می‌رسد باید آنها را جزو مدعیان قهرمانی این فصل دانست.

کاپیتان پیشین آبی پوشان بیان داشت: ماشین سازی اگر همان ساختار فصل گذشته‌اش را حفظ کرده باشد باید آن را حریف قابل احترامی برای استقلال در هفته اول دانست. به خصوص که این بازی در خانه تیم تبریزی انجام می‌شود.

مدافع پیشین آبی پوشان با اشاره به تغییرات گسترده استقلال در این فصل نسبت به فصل گذشته بیان داشت: هرچند خیلی‌ها این تغییرات را عامل یا بهتر بگویم توجیهی برای خوب نتیجه نگرفتن در هفته‌های اول می‌دانند، اما من می‌خواهم از زاویه دیگری به آن نگاه کنم و بگویم مگر این تیم در سالهای گذشته با این بازیکنانی که حالا از آن جدا شده‌اند قهرمان شده بود؟ شاید این تغییرات در این فصل به سود تیم شود و طلسم چند سال قهرمان نشدن را هم بشکند.

کارگرجم در ادامه بیان داشت: هرچند بازیهای هفته‌های نخست غیر قابل پیش بینی بوده و بازی ما هم خارج از خانه است، اما اگر استقلال قرار است طلسم سالهای اخیرش را بشکند، باید از همین هفته اول میخش را محکم بکوبد. اتفاقی که برای آبی پوشان نمی‌تواند دور از دسترس باشد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true