×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، لیورپول که چند روز قبل قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شد، دیشب پنجشنبه در خانه منچسترسیتی با نتیجه ۴-۰ شکست خورد تا سنگین ترین شکست ۳ فصل اخیر خود را در لیگ برتر متحمل شود.

رحیم استرلینگ بازیکن سابق لیورپول که این فصل نیز عملکرد خوبی با منچسترسیتی داشت گفت: آنها در تمام سال عالی بودند ، ما می خواستیم بازی خوبی با آنها داشته باشیم. ما می دانستیم که آنهانیز تمام توان خود را به خرج می دهند. در بعضی مواقع ناامید شدند و تواسنتیم بهترین فوتبال ممکن را بازی کنیم. ما برای اثبات خودمان آزمایش خوبی مقابل قهرمانان فعلی داشتیم و این کار را درخشان انجام دادیم. فصل بعد امروز آغاز شد و ما کار بسیار خوبی انجام دادیم. از الان باید برای نشان دادن قدرت خودمان کار کنیم تا بتوانیم فصل بعد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را پس بگیریم. ما بازیکنان خوبی در آینده داریم. به پیشرفت بازیکنی چون فیل فودن دقت کنید. او نمایش خیلی خوبی در ترکیب ما دراد و قطعا در آینده به بازیکن بهتری نیز تبدیل می شود.

منچسترسیتی پیش از بازی برابر لیورپول توانست با برتری ۲ بر صفر برابر نیوکاسل راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شود و باید در این مرحله به دیدار آرسنال برود. شاگردان پپ گواردیولا که قهرمان جام اتحادیه نیز شدند باید در لیگ قهرمانان نیز برابر رئال‌مادرید به میدان بروند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true