×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان و جوانان زیر ۱۹ سال آسیا، به ترتیب بهمن و اسفند ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

تیم‌های ملی و زیر ۱۹ سال ساحلی ایران، اردوهای آماده‌سازی خود را از امروز، دوشنبه در بوشهر آغاز کردند که اردوی نخست، تا نهم بهمن‌ ماه ادامه خواهد داشت.

رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، بهمن سالمی، آرش وکیلی، جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان هستند که تمرینات خود را زیر نظر رضا نائینی به‌ عنوان سرمربی و پرویز فرخی به عنوان مربی، پیگیری خواهند کرد.

گفتنی است به دلیل مسائل شخصی و با موافقت سرمربی تیم بزرگسالان، بهمن سالمی و آرش وکیلی تمرینات خود را در این مرحله از اردوی آماده‌سازی، زیر نظر پرویز فرخی در شهر گنبد پیگیری می‌کنند.

مازیار هوشمند نیز به عنوان سرمربی، ساحلی‌بازان زیر ۱۹ سال ایران را در اردو همراهی می‌کند. امیر مالمیر، ابوالحسن خاکی‌زاده، آرمین کمی، امید حسنی، امیررضا زمانی و رضا یعقوب‌پور نیز بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی این رده سنی والیبال ساحلی ایران هستند.

ساحلی‌بازان ایران علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا، خود را برای حضور شایسته در تور سه ستاره بندرعباس آماده می‌کنند که از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true