×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، در حالی که بسیاری از لیگ‌های معتبر رشته‌های مختلف ورزشی در ایران و جهان به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو یا تعطیل شده‌اند، با این حال فعلا خبری از تصمیم گیری در مورد لیگ‌برتر بسکتبال ایران از سوی مسئولان فدراسیون ایران نیست.

این مسئله در حالی است که مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان مشخص شدن تکلیف بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ اظهار کرد: "باید یک جلسه با مربیان و مدیر عاملان تیم‌ها داشته باشیم تا مساله لیگ را تمام‌ کنیم. ان‌شاءالله در اولین فرصت که با دوستان دور هم جمع شویم تصمیم می‌گیریم. حتی اگر نتوانیم دور هم جمع شویم از طریق فضای مجازی نظرات‌شان را خواهیم پرسید و تا ۲۰ فروردین تکلیف لیگ مشخص می‌شود."

با توجه به اظهارات دبیر فدراسیون، تکلیف نامعلوم بازی‌های پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال باید تا روز گذشته مشخص می‌شد که این اتفاق رخ نداد، حال باید دید که فدراسیون بسکتبال چه تصمیمی در این مورد می‌گیرد! همچنین این موضوع در شرایطی است که تعدادی از مربیان لیگ‌برتری مانند مصطفی هاشمی، معتقدند که فدراسیون باید از الآن برنامه‌ریزی خود را برای روزهای بعد کرونا انجام دهد.

او در مصاحبه‌اش با ایسنا، در این مورد گفت: "نباید شرایط به گونه‌ای باشد که پس از بهتر شدن وضعیت، تازه به فکر برنامه‌ریزی باشیم. مسئولان فدراسیون باید از الآن برنامه‌های خود را برای روزهای بعد کرونا آماده کنند، به هر حال دیر یا زود این ویروس کنترل می‌شود. الان زمان مناسب است تا در مورد برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ تصمیم گیری شود."

با این حال فدراسیون بسکتبال تاکنون راجع به وضعیت لیگ تصمیم گیری نکرده و هیچ اطلاع رسانی هم در مورد زمان تصمیم گیری صورت نگرفته است تا بر ابهامات افزوده شود.

اکنون باید منتظر ماند و دید که با توجه به تعطیلی برنامه‌های تیم ملی بخاطر تعویق المپیک، موضوع لیگ که تنها دغدغه فعلی جامعه بسکتبال است، چه زمانی توسط فدراسیون تعیین تکلیف خواهد شد؟
انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true