×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست اخیری که در محل فدراسیون بسکتبال و با حضور اعضای کادر فنی برگزار شد، زمان آغاز اردوی آماده سازی این تیم برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۹ چین مشخص شد. همچنین بر اساس دعوت نامه‌های دریافتی و پیشنهادهای مطرح شده، برنامه حضور در تورنمنت‌های بین المللی این تیم نیز نهایی شد.

بر این اساس اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال از ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود. تعیین این تاریخ بر اساس زمان اتمام مسابقات لیگ برتر و لحاظ کردن فرصت چند هفته‌ای برای استراحت بازیکنان تعیین شده است. دیدارهای لیگ برتر حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و اردونشینان یک ماه پس از آن باید در محل اردو حاضر شوند.

البته هنوز در مورد اردونشینان و تعداد آنها تصمیم گیری نشده است. سرمربی تیم ملی بسکتبال تصمیم گیری قطعی در این زمینه را بر اساس ادامه ارزیابی بازیکنان در دیدارهای باقی مانده مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر و همچنین بررسی شرایط بازیکنان در اردوی در حال پیگیری، انجام خواهد داد.

خبر دیگر اینکه تیم ملی بسکتبال در فرصت سه ماهه ای که برای آماده سازی جهانی خود دارد، در چهار تورنمنت بین المللی شرکت خواهد کرد. برنامه زمان بندی این تورنمنت‌ها به این شرح است:

* تورنمنت بین المللی پرتغال – ۴ تا ۶ مردادماه
* تورنمنت بین المللی روسیه – ۱۱ تا ۱۳ مردادماه
* تورنمنت بین المللی یونان – ۱۷ تا ۲۱ مردادماه
* تورنمنت پیک چین – اول تا پنجم شهریورماه

فدراسیون بسکتبال برای تیم ملی بسکتبال از اردن هم دعوتنامه داشت اما حضور در تورنمنت این کشور که خود از شرکت کنندگان در جام جهانی است، در برنامه مصوب و نهایی تیم ملی قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال طی روزهای ۹ تا ۲۴ شهریورماه با حضور ۳۲ تیم در چین برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده برای جام جهانی، تیم ملی بسکتبال در گروه C با تیم‌های اسپانیا، پورتوریکو و تونس برگزار می‌شود. گوانگژو میزبان دیدارهای این گروه است.

تیم ملی بسکتبال با هدایت مهران شاهین طبع در جام جهانی شرکت می‌کند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true