×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص شکست پرسپولیس در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خیلی از این شکست ناراحتیم. می‌شد در گام اول امتیاز بگیریم. در پانزده دقیقه اول پرسپولیس توپ و میدان را به حریفش داده بود ولی بعد ازگل دوم دیگر بازی در دست ما بود و مالکیت توپ را داشتیم.

او درباره نیمکت نشینی سید جلال حسینی گفت: به هر حال بازی‌ها فشرده است اما نبود سید جلال در بازی حس می‌شد. یحیی هم تلاش خودش را کرد و بازی قابل قبولی انجام دادیم. البته در این بازی می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار بعدی پرسپولیس بیان کرد: بازی بعدی بهتر می‌شویم. وضعیت این گونه نمی‌ماند و مطمئن باشید تیم‌مان نتیجه مطلوبی خواهد گرفت. یحیی گل‌محمدی تلاشش را خواهد کرد تا پرسپولیس موفق شود.

وی در خصوص مهاجمان پرسپولیس گفت: اوساگونا مهاجم سرزن و خوبی است. علیپور سرعتی و استوکس باتجربه و تکنیکی است. به نظرم استوکس در بازی‌های بعدی بیشتر بازی خواهد کرد و مهاجم مناسب خط حمله پرسپولیس است.

کرمانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: همه تیم‌های عربی متمول هستند اما من فکر می‌کنم مقابل الشارجه برنده می‌شویم و در پایان مرحله گروهی صعود خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true