×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی با تیمی مثل کامبوج را بیشتر باید به دید یک بازی تدارکاتیِ رسمی نگاه کرد. آنها یک تیم درجه چندمی آسیا هستند که تنها برای کسب اعتبار به دیدار ایران می‌آیند.

وی اضافه کرد: البته فاصله تیم‌ها در آسیا کم شده و قطعا مثل چند سال پیش، تیم‌های درجه چندم مثل کامبوج نمی‌آیند که هفده هجده گل بخورند و بروند. آنها می‌آیند تا با کمترین تعداد گل خورده تهران را ترک کنند و این هنر ملی پوشان ما است که تعداد این گل‌ها را بالا ببرند.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص تفاوت تیم کی‌روش و ویلموتس بیان داشت: الان برای قضاوت کردن ویلموتس زود است و باید او بازیهای بیشتری را روی نیمکت ایران بنشیند تا در باره‌اش صحبت کنیم. اما آنچه که ابتدا به ساکن می‌توان گفت این است که رویکرد او نسبت به کی‌روش به بازی با سبک دفاع-ضد حمله کمتر است.

موسوی تصریح کرد: باتوجه به افزایش تعداد تیم‌ها در جام جهانی و به تبع آن افزایش تعداد سهمیه قاره آسیا، حالا دیگر صعود به جام جهانی به دشواری گذشته نیست و تیم های درجه اول آسیا تقریبا به صورت تضمینی راهی جام جهانی می‌شوند. حالا دیگر نباید راه یافتن به جام جهانی را هدفگذاری کرد بلکه باید صعود از مرحله گروهی این مسابقه به مرحله بعدی را هدف قرار داد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true