×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، رقابت‌های هفته نهم لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران امروز (دوشنبه۱۱ آذر ماه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در آخرین و حساس‌ترین بازی این هفته، دو تیم مدعی قهرمانی یعنی مهرام تهران و شهرداری گرگان به میزبانی مهرامی‌ها در تالار بسکتبال آزادی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان، شاگردان مصطفی هاشمی با نتیجه ۶۶ – ۶۷ پیروز بازی بزرگ هفته شدند.

با نظر مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی، مهرام با ترکیب صمد نیکخواه بهرامی (کاپیتان)، ارسلان کاظمی، امیرحسین خندان‌پور، فرید اصلانی و مهراد آتشی بازی را آغاز کردند و در سوی دیگر هم مهران شاهین‌طبع با ترکیب پری‌ پتی، روزبه ارغوان، امیر صدیقی، امیرحسین آذری و نوید رضایی‌فر شاگردانش را به مصاف میزبان قدرتمندشان فرستاد.

بازی در کوارتر نخست با برتری نسبی مهرامی‌ها روی درخشش صمد نیکخواه بهرامی در پرتاب‌های دو امتیازی و ارسلان کاظمی در ریباندها پیش رفت تا میزبان ۱۷ – ۱۳ پیروز شود.

در کوارتر دوم اما ‌نوید رضایی‌فر گارد راس تیم گرگان خوش درخشید و با دو پرتاب سه امتیازی اختلاف را کاهش داد تا بازی تا پایان نیمه‌ نخست پایا پای پیگیری شود. در حالی که مهرامی‌ها پرتاب‌های خطای خود را وارد سبد نمی‌کردند، بازی در امتیاز ۳۲ به تساوی کشیده شد، اما نهایتا شاگردان هاشمی ۳۹ – ۳۸ پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی و با آغاز کوارتر سوم، ‌ مهرام به دلیل چهار خطا شدن صمد نیکخواه بهرامی او را روی نیمکت نشاند، اما در همان ابتدا توانست با درخشش ارسلان کاظمی ۴۶ – ۳۸ پیشی بگیرد. در ادامه اما گرگانی‌ها با درخشش پتی اختلاف را کاهش دادند تا نهایتا کوارتر سوم ۱۲ – ۱۱ به سود مهرام به پایان برسد.

با شروع کوارتر پایانی بازی، صمد برای مهرام به بازی آمد ولی گرگانی‌ها با ادامه درخشش پتی ۵ امتیاز را کسب کرده و ۵۱ – ۵۴ پیش افتادند. در ادامه مهرام توانست در فاصله ۵۴ ثانیه مانده تا پایان بازی اختلاف را در امتیاز ۶۳ – ۶۲ به سود گرگان، به یک امتیاز کاهش دهد تا شاهین‌طبع تقاضای وقت استراحت کند. در حالی‌که‌ مهرامی‌ها تا ۶ ثانیه‌ مانده به پایان بازی با دو امتیاز عقب بودند، با شاهکار صمد و روی یک پرتاب سه امتیازی ۶۷ – ۶۶ پیروز بازی بزرگ شدند.

با به پایان رسیدن بازی، درگیری شدیدی میان هواداران دو تیم به وجود آمد که با ورود نیروی‌های انتظامی این حواشی به پایان رسید.

نتایج چهار کوارتر این بازی به قرار زیر ثبت شد:
کوارتر اول: ۱۷ – ۱۳ مهرام تهران
کوارتر دوم: ۲۲ – ۲۵ شهرداری گرگان
کوارتر سوم: ۱۲ – ۱۱ مهرام تهران
کوارتر چهارم: ۱۶ – ۱۷ شهرداری گرگان

نتایج بازی‌های هفته نهم لیگ‌برتر بسکتبال به شرح زیر رقم‌ خورد:
توفارقان آذر شهر ۶۱ – ۸۱ پالایش نفت آبادان
ذوب آهن اصفهان ۸۳ – ۵۹ رعد پدافند هوایی شهرکرد
مس کرمان ۷۶ – ۸۳ پتروشیمی بندر امام
شیمیدر قم ۷۸ – ۷۰ آویژه صنعت مشهد
مهرام تهران ۶۷ – ۶۶ شهرداری گرگ
اکسون تهران ۸۲– ۷۰ نیروی زمینی
شورا و شهرداری قزوین ۶۹ – ۷۶ شهرداری بندرعباس

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true