×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که در بین نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا بود نتوانست این عنوان را کسب کند تا اکرم عفیف بازیکن ملی پوش السد قطر آن را برای خود کند.

با این حال همبازیان دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس با انتشار تصاویری از دروازه بان شماره یک این روزهای فوتبال ایران به حمایت از او پرداختند.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در این باره گفت: «طوفان زندگی بالا و پایین زیاد دارد و تو که یک مرد خودساخته هستی این را بهتر از هرکسی می دانی. نه تنها به من بلکه میلیون ها ایرانی معتقدند عنوان بهترین بازکین سال آسیا لایق تو بود و شاید اگر این عنوان روزی به تو می رسید زحمت شبانه روزی همه ما به سرانجام می رسید. در این روزها همه ما در کنار تو خواهیم بود و بدان که تنها قدم نخواهی زد. روسیاهی اش هم می ماند برای کسانی‌که لبخند زنان از روز قبل توئیت کردند که جایزه مرد سال آسیا به بازیکن دیگری می رسد.»

شجاع خلیل زاده نیز اظهار داشت: «بهترینی برای ما شماره یک»

وحید امیری که در تیم ملی و پرسپولیس با بیرانوند همبازی است نیز گفت: «من از ابتدا شاهد بودم چقدر تلاش می کنی تا همیشه بهترین باشی…. قطعا حق تو بود در این چند سال کسب عنوان مرد سال آسیا را به دست بیاوری….»

کمال کامیابی نیا نیز با ترسیم چهره عقاب به بیرانوند خطاب بهترین را داد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true