×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی جهان اولین رویداد رسمیِ مصوب در تقویم ۲۰۲۰ فدراسیون بین المللی تنیس روی میز است که تیم ایران هم در آن شرکت خواهد کرد.

برای حضور در این رقابت ها حدود یک ماه پیش مسابقات انتخابی به منظور تعیین ترکیب تیم اعزامی برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

همان زمان با تصویب بهنام حبیب زاده سرپرست وقت فدراسیون تنیس روی میز مقرر شد تیم ملی با ترکیبی سه نفره در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند و بدین ترتیب برادران عالمیان و امیر حسین هدایی که در مسابقات انتخابی بالاتر از افشین نوروزی و آریا امیری در رده های اول تا سوم ایستادند، به عنوان نفرات اعزامی به کره جنوبی معرفی شدند.

حالا اما صحبت هایی مبنی بر تغییر احتمالی این ترکیب مطرح شده است چراکه سرمربی تیم ملی تاکید دارد حضور در مسابقات جهانی با ترکیب سه نفره منطقی و درست نیست.

جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: این دوره مسابقات جهانی در بخش تیمی برگزار می شود. باید این موضوع را لحاظ کرد که در جریان مسابقات و یا حتی در آستانه آن، احتمال بروز هر مشکلی مانند یک سرماخوردگی عادی با مصدومیت برای بازیکنان وجود دارد. بنابراین اینکه با ترکیب سه نفره در مسابقات شرکت کنیم، یک ریسک بزرگ است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد که بر همین اساس قرار است در مورد ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی بررسی های مجدد صورت گرفته و احتمال تغییراتی اعمال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در سال جاری ۳ تا ۹ فروردین ماه در کره جنوبی و در بخش تیمی برگزار خواهد شد.

این نخستین دوره رقابت های تیمی جهان است که تیم ملی ایران در دسته یک آن شرکت خواهد داشت. این تیم دو سال پیش از حضور در مسابقات جهانی سوئد موفق شد برای نخستین بار از دسته دوم جهان به دسته اول صعود کند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true