×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، علی پروین در حاشیه مراسم شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم سرمایه های واقعی فوتبال ایران را کنار هم جمع کنیم تا از توانایی های آنها استفاده کنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه باشگاه استقلال هم شرکتی را برای پیشکسوتان خود ایجاد کرده که می تواند اتفاق خوبی باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره اتفاقات پیش آمده پیرامون پایان کار ویلموتس گفت: بارها گفته ام که اگر گزینه دیگری می خواهند بیاورند، ایرانی باشد. همین الان یک مربی ایرانی بیاورند. امثال مظلومی، قلعه نویی و حتی همین تارتار می توانند سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند. همین آقای تارتار با تیمش یک باخت هم در لیگ برتر نداشته است.

وی افزود: اگر قرار است بازیکن و مربی خارجی بیاوریم، باید یک سر و گردن از ایرانی ها بالاتر باشد. نباید آنها را بزرگ کنیم. ما مربیان ایرانی خوبی داریم. امیدوارم آقای تاج که چند بار به او زنگ زدم و جواب تلفن مرا نداد، همین امروز تصمیم به حضور مربی ایرانی بگیرد.

پروین درباره انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی هم تاکید کرد: اگر برانکو بیاید دو دستگی ایجاد می‌شود. همین الان یک عده می‌گویند برانکو نباشد، برخی می‌گویند باشد ولی مربی ایرانی از جنس خودمان است.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با گلایه از نتایج تیم ملی با ویلموتس، گفت: ۴۰ میلیارد پول دادیم که تیم ملی به جام جهانی برود یا به بحرین و عراق ببازد؟ حتی اگر من سرمربی ایران بودم، عراق و بحرین را شکست می‌دادم. الان هم اگر مربی تیم ملی باشم در ایران با سه مهاجم بازی می‌کنم و عراق را می‌بریم!

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true