×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با پیروزی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی به فینال رسید و برای مشخص شدن حریف خود در این مرحله باید منتظر دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و سایپا تهران باشد که جمعه، ۱۷ مرداد برگزار می‌شود.

عاطفه رضایی، سرمربی مس در مورد عملکرد تیم خود در بازی برگشت نیمه نهایی به ایسنا گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم چون پنج ماه از میادین بودیم و تمرین نداشتیم، علاوه بر این تیم مشهد هم قوی بود و برای رسیدن به فینال بازی می‌کرد. با اینکه بازی حساسیت وحواشی خاصی داشت اما برنده شدیم. شانس آوردیم که در دقیقه چهار نیمه اول گل زدیم، تیم مشهد در حالی که ۹ دقیقه به پایان بازی مانده بود به پاورپلی روی آورد و دروازه ما را باز کرد در نتیجه حساسیت بازی خیلی بیشتر شد اما خوشبختانه گل دوم را زدیم و به فینال رسیدیم.

او در مورد داوری بازی بیان کرد: می‌توانستند داوران بهتری انتخاب کنند چون این بازی حساسیت بالایی داشت و برنده بازی، فینالیست می‌شد. البته تیمی که می‌بازد اعتراضات بیشتری دارد، ما هم زمانی که در بازی رفت به تساوی رسیدیم به داوری اعتراض داشتیم چون گل سالم ما را مردود اعلام کرد.

رضایی در مورد شروع تمرینات تیم خود برای دیدار فینال گفت: در بازی نیمه نهایی فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و آنها بیش از حد توانشان کار کردند، از طرفی هفته جاری بازی نداریم، به همین دلیل دو روز را به بازیکنان استراحت داده‌ایم و بعد از آن تمریناتمان را شروع می‌کنیم. البته قبل از شروع تمرین دوباره تست کرونا می‌دهیم و پس از مشخص شدن جواب کار را آغاز می‌کنیم.

او در مورد پیش‌بینی خود از دیدار فینال بیان کرد: اگر سایپا به فینال برسد کار ما راحت‌تر است. البته منظورم این نیست که سایپا تیم بدی است اما نسبت به اهواز کارمان راحت‌تر می‌شود. ما تا این مرحله سحتی‌های زیادی کشیدم و تلاش می‌کنیم به قهرمانی برسیم. سال گذشته هم به فینال رسیدیم اما در بازی برگشت جو مسابقه به شکلی بود که تا به حال تجربه نکرده بودم و در نهایت، بی‌تجربگی باعث شد که نتیجه نگیریم اما با توجه به اینکه دومین سال حضورمان در لیگ بود، نایب قهرمانی نتیجه خوبی کسب کردیم. با این حال تلاش می‌کنیم امسال اشتباهات سال گذشته را تکرار نکنیم و قهرمان شویم.

رضایی در پایان گفت: امیدوارم بازیکنان در سلامت کامل باشند و اتفاقی برایشان نیفتد. از آنها تشکر می‌کنم که مقابل مشهد تمام تلاش و همت خود را صرف بازی کردند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true